Wpis z mikrobloga

@modzelem: zgadza się, ale jak ładnie napisałeś jest to klasa premium przez co części i naprawy są o wiele wyższe. F30 nie kupuj z n20, jak cię stać to benzynowe b48 szukaj. Diesel jest ok, ZFy super skrzynie.
  • Odpowiedz
@modzelem: mam F31 i jedyny droższy wydatek to wymiana oleju w skrzyni biegów. W sumie zrobiłem tym autem 120 tysięcy km i jedyne co robiłem to zmieniałem olej w silniku i skrzyni. No i tarcze plus klocki hamulcowe.
  • Odpowiedz
@liebau03: @modzelem: 1200 za skrzynie i silnik.
Przy założeniu że w skrzyni raz na 60kkm to nie jest aż taka tragedia.

Jak wymieniasz w silniku co 10-15 to wydaje mi się ze w 300-400 się zmieścisz razem z filtrem.
  • Odpowiedz
@modzelem: tak jak wyżej, jak porównujesz f31 2.0diesel i paska tdi 2.0 z to koszta są praktycznie takie same i te silniki są na prawdę mało awaryjne. Tylko pilnować wymiany oleju w silniku i skrzyni.
  • Odpowiedz