Aktywne Wpisy

OVHcloud +158
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,

źródło: jakub-slocinski_ovhcloud
Pobierz
Nobody32 +35
#programowanie #hacking #metin2
@becvvv: no czyli proste drzewo decyzyjne, w każdej grze od xx lat.
no nie, gadasz głupoty xD
Jak bot potrafił wracać do miasta, sprzedawać rzeczy, odkładać rzeczy do magazynu, nawet sklepik otworzyć xD
AI w grach to właśnie ładnie rozpisane drzewko decyzyjne.
No technicznie prawie kazda gra jest taka petla ( ͡
Nie.
Gamedev a webdev to dwa inne światy, mało co jest podobne. Oczywiście mogą istnieć jakieś wyjątki, bo może serwis potrzebuje takiego typu AI, może do jakiegoś bota pomocy czy coś, ale wtedy też implementacja jest znacznie inna