Wpis z mikrobloga

-badz głodny i zmęczony po robocie
-zamow kebsa z glovo o wartości 20zl
-uzyj kodu na 12 zł
-z karty pobiera 8zl
-po dostarczeniu kebsa pobiera jeszcze 10 zł
-wtf
-chciej napisać reklamację w aplikacji ale nie da się wysłać wiadomości
-napisz do glovo na Facebooku
-podaja email do supportu
-napisz i czekaj
-przypomnij się na facebooku
- dostań info że trzeba czekać na odpowiedź do 12h
- ok ale minęły już 3 dni xd
- jakaś baba się włącza i stwierdza że zablokowano kwotę 8 i 10 zł z czego 8 odblokowano
- mają oddać 2zl nieprawidłowo naliczone.
- mija 10 dni
- przypomnij się dla zasady
- na Facebooku stwierdzają że nie zlecono zwrotu bo napisałem email z innego adresu niż ten przypisany do konta glovo
- oczywiście wcześniej nikt mnie o tym nie poinformował
- przepraszamy
-napisz jeszcze raz email
- dostań odp że nie będzie zwrotu bo ceny w aplikacji mogą się różnić nawet o 30% od faktycznych
-zapytaj w jaki sposób możesz złożyć skargę na pracownika za wprowadzenie w błąd
-zero odzewu.
Nie polecam. Ktoś powie że to tylko 2zl ale jakie fikoly glovo #!$%@? żeby tylko wyszło na ich to głowa mała.

#glovo #ubereats #wolt #boltfood
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@inbiarz2000: Mnie glovo też tak oszukało na swoim wejściu. Pizza, którą od lat zamawiam z tego samego lokalu nagle kosztuje 5 zł więcej, bo chyba wg nich kucharzowi się garść więcej sera sypnęło ʕʔ

Potem identyczna droga przez mękę i robienie w konia przez support. Nigdy więcej od nich nic nie zamówię.

Ciekawe czy jak się płaci gotówką to też takie cyrki z plus minus 30% robią?
@Tytanowy_Lucjan: To teraz pajacu się zastanów. Jaki mieliby sens w tym, żeby Ci za 2zł dowozić pizze? Ktoś musi poświęcić przynajmniej 20 minut na dojazd, poczekanie na nią, i dowód do Ciebie. Już to widzę jak uśmiechnięty odchodzi z dwójką XD