Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?ę.
Zrobiłem zamówienia na amanon.pl, a ci kretyni wysłali każdy przedmiot osobną paczką i na inny adres (jeden prawidłowy).
Po kontakcie z supportem amazonu obiecali przekierować przesyłkę która już została nadana oraz poprosili o kontakt po otrzymaniu informacji o wysyłce kolejnych. Dostałem info o wysyłce kolejnych przedmiotów więc skontaktowałem się ponownie (w potwierdzeniu wysyłki był zły adres jednej z przesyłek), a support na to, że nie może nic zrobić i abym sam kontaktował się z Pocztą Polską i Inpostem i zmienił adres doręczenia.

#amazon #amazonpl
  • 2
@pcela: To mnie od ponad trzech tygodnie z trudnych do wytłumaczenia przyczyn nie chcą wysłać wcale zamówienia. Po reklamacji odpowiedzieli przez email że przedmiotu nie wyślą i anulują zamówienie ponieważ nie mają na stanie, odesłałem screen ze stanem na stronie ponieważ przez cały czas oczekiwania był dostępny. Mija kolejny tydzień ani kasy ani wysyłki. Cyrk na kółkach, kupuję na Amazonie od lat ale i zawsze wszystko docierało przed czasem, p0lacy się