Wpis z mikrobloga

@guest: ja Cie rozumiem, ale jednak mikrotrakcje w wielu grach sprawiaja, ze firma dostaje znacznie wiecej hajsu niz dostalyby za gry z jednorazowa płatnością. A z racji tego, ze dostaja wiekszy hajs, to maja wiekszy budzet na usprawnienie m.in. grafiki

Ale akurat Game Freak jest mistrzem w rozjebywaniu hajsu w eter i marnowaniu potencjalu z tak ogromnym fan base'em, wiec nic ich nie broni xD

Po prostu porownywanie grafik na podstawie
@pVDai: To jak to wszystko wiesz to porównanie z obrazka jest jak najbardziej trafne. Najpopularniejsza franczyza na świecie vs chińskie niezależne studio z nowym ip. Jednym wydanie kilkuset baniek na grę kompletnie by nie zaszkodziło, drudzy ryzykowali praktycznie całym dorobkiem jakby nie siadło.

Edit: No i niezależnie ile gra by nie zarabiała na lootboxach nie zmienia to faktu, że masz AAA experience za free.
@Cthulhulak: ja wiem jak
nie tworzyłeś nigdy postaci w mmd więc nie masz pojęcia o czym piszę XD
a silnik to unity
Unity Pro
Create and operate amazing applications and immersive experiences with a complete solution for professionals across industries.
$1,800
/yr per seat
@SarahC: To nie jest takie proste jak piszesz, zdajesz sobie z tego sprawę? Stworzenie gry, nawet prostej, to kwestia milionów złotych, a co dopiero produkcji o takim rozmachu. Masa programistów, grafików, designerów, to wszystko kosztuje grube pieniądze. Ty piszesz jakby na grę wydali parę groszy.