Wpis z mikrobloga

@bonn: Hmm to ja sie zapatruje na e. A jezdziles juz tym silnikiem? Daje rade? Mam teraz glc 250 4M i to ten sam silnik ale nie mam tej mientkiej hybrydy. Ciekaw jestem jak to jedzie.
  • Odpowiedz
  • 0
@devandal: w c200 jest 1.5 silnik. Zależy czego oczekujesz. Zbliżony przyspieszeniem do 220d, chociaż 220d wydawał mi się mieć większego kopa. Od 0-60 mph gdzieś 8 sekund na sport plus. Spalanie - wczoraj przejeżdżając na autostradzie jakieś 100 mil spalanie mi wyszło 40mpg czyli jakieś 7 litrów na 100km przy prędkości 70 mil na godzinę m (Tryb eco), trochę ograniczeń do 50 i trochę korków także cudów nie ma, ale
  • Odpowiedz
@bonn: Aaa ja myslalem ze to 2.0. Sorki. Wiesz mi o spalanie nie chodzi tylko jak die auto zbiera i jak jezdzi. Moj obecny pali srednio 12,5 i jakos zyje a drugi moze tez tyle palic.
  • Odpowiedz
  • 0
@Stashqo: Z czym masz problemy? Mam kilku znajomych co jeździ i w zasadzie problemów nie mają. W poliftowym tym bardziej.
  • Odpowiedz
@bonn: bateria to złom, nie tylko u mnie ale w praktycznie każdym c350e do tego zaczął świrować moduł baterii. Łączny koszt to okolo 80k zł, teraz szukam na to jelenia :D
  • Odpowiedz
  • 0
@Stashqo: Ja mam miękka hybrydę i ta bateria jest dużo mniejsza także nie wiem jak to się będzie odnosić do mojego modelu.

Jaki masz przebieg auta i który rocznik?
  • Odpowiedz
@bonn: 90k km

Może miękkie są lepiej zrobione i baterie tańsze w razie awarii, oby ;) Pierwsze podejścia merca do elektryków i hybryd to niestety kaszana.
  • Odpowiedz