Wpis z mikrobloga

Mirki szukam porady.

Kupiłem zestaw PS5 + 3 gry : https://archiwum.allegro.pl/oferta/ps5-spider-man-demons-soul-the-last-of-us-2-i10229608901.html
od oficjanego sklepu allegro.

Konsola po 4 miesiącach przestała działać. Pulsujące niebieskie światło śmierci.
Odesłałem konsolę do allegro z tytułu rękojmi, a sklep ją uznał i wymieniono konsolę na nową.
Niestety nowa konsola zawieszała się przy grach zarówno z PS4 jak i z PS5. Gry zawieszały się z błędem: CE-108255-1.
Jest to znany przez Sony błąd: https://www.playstation.com/en-ie/support/error-codes/ps5/ce-108255-1/

Tym razem wysłałem konsolę razem z grami z tytułu rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy. Dodam że dwie gry z trzech są w fabrycznych foliach.

Allegro ponownie uznało moje żądanie i zgodzili się przesłać pieniądze za samą konsole t.j. 2176,19 zł , a gry zostaną do mnie odesłane.

Czy to jest zachowanie zgodne z prawem konsumenta? W mojej ocenie gry stanowią integralną część zestawu i są bezużyteczne bez konsoli. Tym bardziej że dwie gry są ciągle w folii.

Co o tym sądzicie? Czy jest sens się szarpać?

#allegro #uokik #prawakonsumenta
  • 2