Wpis z mikrobloga

@toja111222333444: ochłoń trochę i rzeczywiście idź z tym na policję, jeśli nie masz ani kasy, ani flakonu. Ale wcześniej może spróbuj jeszcze dogadać się z obsługą klienta, tylko bez takich nerwów jak tutaj
  • Odpowiedz
@Seshxyz: jak mam się nie denerwować, skoro jestem za dwa flakony w plecy kilkaset złotych, a oni zachowują się jakby mieli ubaw z tego. tak, nie mam flakonów ani perfum. i nie tylko ja jestem w takiej sytuacji, z tego co czytam w komentarzach na innych stronach. widziałam na wykopie że ktoś poruszał już wątek tej firmy, i ponoć dostał rekompensatę. ale to była dawno temu. sadziłam że może znajdzie
  • Odpowiedz
@Krzysu: przetrzymują mnie, piszą że perfumy zostały wysłane do ekspertyzy. już któryś miesiąc. i mi odpisują że przecież sama chciałam, żeby je wysłali do ekspertyzy i że mam czekać. a wybór a miałam taki, że albo wyślą do ekspertyzy, albo mi je zwrócą (już drugi raz, bo dwukrotnie je odesłałam już do nich). i tak wiem , że powiedzą że z perfumami jest wszystko ok. tak działają. z ludzi głupków
  • Odpowiedz