Wpis z mikrobloga

Mirasy miał ktoś kiedyś sytuację, że Zalando anulowało wam zamówienie zaraz po zakupie?
Kupiłam sb butki, elegancko zapłaciłam szybciutko blikiem. Pech chciał, że ktoś zrobił to o kilka sekund wcześniej i niestety, ale zaraz po opłaceniu zamówienie zyskało status anulowanego. Tyle że nie dostałam potwierdzenia anulowania na pocztę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Napisałam do supportu, tam wyjaśnili ze produkt został wyprzedany i że zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu kilku dni roboczych.

Pytanie - ile trwa w takiej sytuacji zwrot kasy? I drugie pytanie - czy jeżeli płaciłam blikiem to czy będzie jakiś problem ze zwrotem na konto? Trzecie - czy brak potwierdzenia mailowego będzie jakoś utrudniał sprawę?

#zalando #pytanie #kiciochpyta #zalesie
  • 2
  • Odpowiedz