Wpis z mikrobloga

@Oskins: @Pociongowy: Tylko z tymi remontami to też jest masakra. Doskonale pamiętam, że remonty zaczęły się jak byłem na drugim roku, czyli 4 lata temu i miały potrwać 3 lata, a potem miało się jeździć dużo szybciej. Od tego czasu zamiast 5h jeżdzę 7h (albo dłużej). Ja mam wrażenie, że są dwa odcinki i jak tylko skończą jeden to zaczynają remontować drugi i tak w kółko xd No bo jak
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@lizardking_21: a weź. Faktycznie PLK #!$%@? się z tymi remontami. Mi też nie jest łatwo jeździć na Szczecin. Na 200km trasy od Pz do Szcz. GŁ. JEST PONAD 100 ZWOLNIEŃ przez które to podróż jest koszmarem, a prowadzenie pociągu na trasie przez Krzyż katorgą. Nikomu nie zazdroszczę podróżowania między tymi miastami.
@lizardking_21: Rzeczywiście trwa dużo za długo, ale jest to kompleksowa przebudowa - tory, sieć, przystanki, stacje, urządzenia srk itd. Coraz więcej odcinków jest bliska ukończenia, a od Krzyża do Poznania jest już całkiem nieźle.
@Pociongowy: już chyba troszkę mniej niż 100. Czasowe mieszczą się na 7 stronach, a było 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krulsmokuf: będzie. ¯\_(ツ)_/¯
Fajnie, zgadzam się... Ale #!$%@? całą linię to przesada. Spóźnili się z inwestycją i zrobili ja po całości żeby siano z UE nie przepadło a mogli to robić wcześniej etapami które są pewniejsze i prostsze do nadzoru
@Pociongowy: masakryczne jest podróżowanie na tej trasie. przynajmniej raz w miesiącu robię trasę Szczecin Gł - Wronki, Wronki - Szczecin Gł. dwa lata temu trwało to między 2 a 2,5h, teraz jak jadę 3h to jest super. mój rekord to 4h z ponad 40 minutowym postojem w Krzyżu. :)