Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@OLLEKS: tylko nie wiem jaka wersja ma sens. Mimo wszystko bardziej po drogach jeżdżę, a jak obydwie wersje tak samo jeżdżą to chyba nie ma sensu brać Sahary, bo kosztowo podobne są te wersje xD
@GaiusBaltar: niee, to chyba rubicon ma, bo jest najbardziej uterenowiony xD Sahara niby ma być bardziej drogowa, ale nie wiem ile w tym prawdy. Chyba będę musiał podejść do salonu i przejechać się obydwoma wersjami
Mimo wszystko bardziej po drogach jeżdżę, a jak obydwie wersje tak samo jeżdżą to chyba nie ma sensu brać Sahary


@Trixie: Ja lubię #!$%@?ć po autostradach i mam 2 auta o sporej mocy, pakowne i dobrze się prowadzące, nie męczy długa jazda, ale czasem też w terenie lubię pojeździć, szczególnie jak na polowanie jadę. Trzecie auto do takiej zabawy to Suzuki Vitara z 1996 roku, w miarę utrzymane, trochę pozmieniane zawieszenie.
@Trixie: nie ma sensu, z tego co widzę to z rzeczy przydatnych w offroadzie ma tylko mocniejszy tylny most.

skoro więcej po asfalcie a teren robisz teren lekki / średni to raczej nie masz zamiaru tam 35 cali w simexsie wrzucać :)
@Trixie: ok, jeździłem nowym wranglerem ad2020 i uważam że nie warto, jest źle wykonany a skrzynia biegów jest żenująca. Auto powyżej 110km/h jest tak głośne że głowa boli po 30km jak jazda blaszanym sprinterem 1 generacji. Jako daily Wrangler to idiotyzm. Sens ma jako 3 lub 4 auto dla funu. W terenie jego waga jest problematyczna bo mimo mielenia kołami wszędzie się zapada i ma problem pod górki będzie wjeżdżałem autami
Pobierz
źródło: comment_16267155037Zdq1jm5B2vwafSDq8gDB1.jpg
już samo kupno jakiegokolwiek Dżipa nie ma nic wspólnego z rozsądkiem. Wiem, bo mam. ;)


@jihaad: i gitara ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ważne, że fun przedni i w dupie masz resztę. Przecież o to właśnie w życiu chodzi.