Wpis z mikrobloga

@MrGreeneye: można też dołożyć 20k i kupić coś porządnego. Wszystko jest kwestią punktu siedzenia, a moje siedzenie jest spore, CB jest zwyczajnie za mały i to sporo za mały. TRK jest dużo lepszy, ale za ciężki w stosunku do masy. A tu zapowiada się optimum. Alternatywa to nowy stary KLR, ale czy to wjedzie do europy?
  • Odpowiedz
@bocznica: ceny w europie zachodniej są wszędzie podobne, wychodzi 31-32k zł. Więc nie widzę powodu dla którego miało by dobić do 40k, wyższy vat ok, ale importer nie może tego wycenić wyżej niż benka czy właśnie "markowych" modeli. Musi nowy, to jak z nowym autem, traci się sporo kasy na spadku wartości, ale nie myślisz o tym podczas jazdy. Miałem nowy egzotyczny skuter z salonu (2k nalotu) i markowy solidny
  • Odpowiedz
@bocznica: powinni, Motorlandem też straszyli, a nie wyszło to znowu tak najgorzej z benkiem. Tak czy srak, chińczycy robią na rynku motocykli to co na rynku elektroniki, skończy się tak że wielcy gracze obudzą się znów z ręka w nocniku. A jeszcze CF Moto 800MT z silnikiem KTM 790 jest na horyzoncie, ale to pewnie +10k i dopiero za rok albo dwa w europie.
  • Odpowiedz
@tamto-to-tamto: vstrom 650 to jakieś 5k więcej. Trzeba być specyficznym człowiekiem, żeby zamiast sprawdzonej konstrukcji (która trzyma wartość) kupić coś, co po kilku latach będzie warte tyle, co paczka fajek.
  • Odpowiedz
@tamto-to-tamto: chyba ty jeden rozumiesz jak z 5k (ok, 6, jeśli chcesz koła szprychowe) zrobiłeś 80k. Sprawdziłem specyfikację tego cuda i wychodzi, że Chińczycy dalej nie opanowali produkcji motocykli z więcej niż jednym cylindrem.
  • Odpowiedz
@MisPalkis: to może bardziej obrazowo, skoro nie rozumiesz ironii.
DSX650 +20% ceny = dl650
dl650 + 19% ceny = Tenere 700

trzeba być specyficznym człowiekiem żeby wybrać 20 letnią archaiczną konstrukcję dl650, zamiast nowoczesnej Tenere
  • Odpowiedz
@tamto-to-tamto: No w sumie to masz racje, nc750x ma ponadto bak 14l, wlew paliwa pod kanapą i brak prześwitu. To zupełnie inna klasa niż wymienione przeze mnie. W skrócie gówno, ale dla początkujących i bardziej na miasto ok. Tym bardziej, ze ma DCT.
  • Odpowiedz
@proweniencja: jaki Ty masz styl jazdy, skoro ze średniego spalania 3,5l zrobiłbyś 7l. No ale ok zostawmy to.

Lepiej wrócić do porównania motocykla za 35k i 70k, nc vs. afryka. Takie porównania lubię najbardziej. NC to nie prawdziwy ADV, gdyby był prawdziwy to Honda by nie miała w ofercie Afryki. To mi się podoba, o to chodzi! O pisanie takich głupot w internecie. BMW - 4 pojemności z dopiskiem GS,
  • Odpowiedz