Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 169
Mircy mam problem. Zdałem ostatnio prawko CE i nikt mnie nie chciał bez doświadczenia. Znalazłem więc ofertę w okolicy na jazdę po kraju i na rozmowie powiedziałem, że no hehe mam doświadczenie. Jazdy i egzamin dobrze mi szły, więc pewnie i poradzę sobie sam. Po pogadance z szefem dał mi kawałek metalu i powiedział 'to w drogę'.
No i teraz mam problem, bo jak nawet dobrze idzie mi jazda (raz tylko zahaczyłem osobówkę na parkingu, ale to było w nocy więc nikt nie widział i odjechałem) to nie wiem do czego służy ta sztabka którą mi dał. Ktoś coś?
#kiciochpyta #pracbaza #januszebiznesu #zycietruckera #bekaztransa
igrek97 - Mircy mam problem. Zdałem ostatnio prawko CE i nikt mnie nie chciał bez doś...

źródło: comment_1625718003pnkRqMgqFTYmeZOb8nm7Kz.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • 6
@igrek97: normalnie masz ograniczoną ilość godzin jazdy w ciągu dnia, aby kierowcy nie jeździli zmęczeni i nie stanowili niebezpieczeństwa na drodzę. Po przekroczeniu ich liczby płaci się kary. Jednak można tego uniknąć kładąc magnes w odpowiednim miejscu. Wtedy impulsator nie nalicza godzin i można jechać cały dzień.

To zarzutka i to taka grossen
  • Odpowiedz
@Fr0g6ster: No jasne że powinni, bo tylko śpiochów w 40 tonowych zestawach brakuje nam jeszcze na naszych ultrabezpiecznych drogach. Ale mnie interesuje tylko sam mechanizm działania tego przekrętu. Ktoś zakłada, że go patrol nie zatrzyma polegając na ostrzeżeniach przez CB, czy kara jest na tyle niewielka, że mimo wszystko się opłaca?
  • Odpowiedz
@smutny_kojot: U mnie na lubelszczyźnie gdzie są praktycznie same dziadtransy wyłącznik tachografu to wręcz obowiązkowe wyposażenie w ciężarówkach jeżdżących za naszą wschodnią granicę (tam łapówka czyni cuda). Nawet raz gadałem z kumplem co jeździ na wschód i też pytałem czy to się opłaca to odpowiedział że jakby się nie opłacało to nikt by tego nie zakładał.
  • Odpowiedz