Wpis z mikrobloga

@mr_arrchi: "U Ciebie w 8 dni" :<

Btw. polecam kupować od sprzedawców sklepie. Mają oferty, które nie wjechały jeszcze na stronę. Przynajmniej jak tak kupiłem Riverside'a 900 - na stronie były niedostępne. Niestety trzeba było czekać prawie 2 tygodnie ;<
  • Odpowiedz
@DOgi: Serio? tam jest chyba jakiś rozjazd w informacjach, sprzedawcy mówili, że najszybszą formą kupienia jest zamówienie na stronie albo skorzystanie z "powiadom o dostępności".
  • Odpowiedz
@mr_arrchi: miałem ustawione kilka "powiadomień o dostępności", ale nigdy nie dostałem maila. Zgłaszałem ich supportowi, że to nie działa i dowiedziałem się, że faktycznie może to nie działać xD

Ja swojego czarnego Riverside'a 900 zamówiłem w sklepie od sprzedawcy i od razu opłaciłem- w tym samym czasie strona informowała, że produkt jest niedostępny. Zgodnie z informacją od sprzedawcy i zgodnie z informacją z maila po zapłacie w kasie, towar był do
  • Odpowiedz
@DOgi: Z powiadomieniem o dostępności to faktycznie nie działa, też nie dostałem żadnego maila.
W różnych miejscach podawano mi różne daty dostaw, w większości były one nieprawdziwe. Przykładowo, podawali dzień X, tego dnia nie było nic dostępnego, pisałem na czacie i otrzymywałem odpowiedź że nie wiedzą kiedy będzie dostawa :D
I tak w kółko.
  • Odpowiedz
@mr_arrchi: A co do dostępności online, to sprawdzałem ją przez takie URL, żeby było szybciej ;d

https://www.decathlon.pl/pl/ajax/nfs/stocks/online?skuIds=4019922
(dostępność online)

ewntualnie https://www.decathlon.pl/pl/ajax/nfs/stocks/store/4019922?modelId=8585246
(dostępność w sklepie)

W konsoli debugowania przeglądarki trzeba sobie sprawdzić numer SKU ("modelId") danej kombinacji koloru+rozmiaru.

PS: Rozmowy na chacie nie są oceniane, więc mają na nie wywalone. Jak coś załatwiać, to tylko telefonicznie.
  • Odpowiedz
@DOgi: ten URL potrafi pokazać dostępne kilkaset sztuk, a jak się chce zamówić, to wywala z koszyka i w API się zeruje. Przynajmniej ja tak miałem z kilkanaście razy z Tribanem RC 100 Slick.
  • Odpowiedz