Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@szrono: Niestety, ale to normalne, że sieć komórkowa nie zagwarantuje, że na 100% będzie działać w danej lokalizacji lub że na 100% nie zadziała. Zbyt wiele jest czynników, które mogą na to mieć wpływ, od pogody, mającej wpływ na rozchodzenie się fal radiowych, przez obciążenie stacji bazowej (np. latem nad morzem i w innych atrakcyjnych turystycznie miejscach prędkość spadnie), po sprzęt użytkownika działający lepiej lub gorzej, mający lepsze lub gorsze parametry.
@mp107: Problem w tym, że prawie od około 2 miesięcy zgłaszałem problemy z internetem (telefonicznie, poprzez formularz i chat na stronie) i za każdym razem otrzymywałem informacje, że @play_polska swojej strony nie widzi żadnego problemu technicznego - choć ilość pobranych danych internetu wynosiła ZERO. Nie dostałem żadnej informacji, że zostanie zmniejszony/zlikwidowany zasięg sieci w mojej miejscowości. Zero uprzedzenia. ¯_(ツ)_/¯
@mp107: W mojej opinii jeśli przestajesz udostępniać w danym miejscu usługę, to przestajesz również pobierać opłaty od klientów, którzy w tym miejscu z danej usługi korzystali. Tak to chyba powinno działać w „normalnym” świecie.