Aktywne Wpisy
Anetkia +676
Jako kobieta rzygam już feminatywami. Jestem psychologiem a coraz częściej słyszę "czy psycholoszka już przyjmuje?" Jestem CZŁOWIEKIEM a nie człowiekinią, jestem gościem a nie gościnią. Jestem też OSOBĄ (rodz. żeński), mężczyzna powinien być "OSOBEM"? Do jakiej patologii to prowadzi.
#feminatywy #bekazlewactwa #logikarozowychpaskow #zalesie
#feminatywy #bekazlewactwa #logikarozowychpaskow #zalesie
mirko_anonim +13
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem szczery do bólu i moja różowa o tym wie a jednak ma pretensje. W rozmowie wyszło że jej powiedziałem, że jest z wyglądu przeciętna ale mi to nie przeszkadza bo ma dobre cechy. I ona teraz nie może tego przeboleć, mówi że to chyba nie ma sensu żebyśmy byli razem wtf. Sama dobrze wie że nie jest modelką wiec czego oczekuje, że będę mówił że jest?? Ja sie
Jestem szczery do bólu i moja różowa o tym wie a jednak ma pretensje. W rozmowie wyszło że jej powiedziałem, że jest z wyglądu przeciętna ale mi to nie przeszkadza bo ma dobre cechy. I ona teraz nie może tego przeboleć, mówi że to chyba nie ma sensu żebyśmy byli razem wtf. Sama dobrze wie że nie jest modelką wiec czego oczekuje, że będę mówił że jest?? Ja sie
Mam problem z ubezpieczalnią odnośnie szkody zgłoszonej z OC sprawcy:
Szkoda nastąpiła w wyniku USTERKI TECHNICZNEJ AUTA HOLUJĄCEGO. W trakcie holowania holującemu urwało się ucho haka, które jest stałym, fabrycznym elementem auta. Oderwane ucho haka uderzyło w mój samochód uszkadzając zderzak oraz halogen.
Powyższą szkodę zgłosiłem online na stronie InterRisk. Następnego dnia zadzwoniła do mnie kobieta przedstawiając się nazwiskiem X. Przekazała mi informacje dotyczące szkody, zapewniła, że wszystko zostało pozytywnie załatwione i szkoda będzie likwidowana bezgotówkowo oraz przysługuje mi samochód zastępczy. Poinformowała mnie też o tym, że skontaktuje się ze mną ich partnerski warsztat w celu naprawy. Tego samego dnia odbyłem rozmowę z warsztatem, do którego wpłynęła od ubezpieczalni informacja o likwidacji szkody - umówiliśmy się na termin oddania samochodu. Na miejscu otrzymałem informację, że czas naprawy wyniesie około 7-10 dni ponieważ warsztat musi czekać na akceptację przez InterRisk kosztorysu naprawy. Po 8 dniach otrzymałem telefon z warsztatu, że gotowy samochód czeka na odbiór. Na miejscu przy odbiorze dowiedziałem się, że InterRisk zaakceptował kosztorys i wykonano naprawę. Po powrocie do domu spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Otrzymałem telefon z warsztatu z informacją, że InterRisk przesłał do nich decyzję z odmową zapłaty za likwidację szkody (po 15dniach od zarejestrowania szkody).
Zadzwoniłem do InterRisk w celu wyjaśnienia sprawy – telefon wykonałem do Pani X (numer otrzymałem z warsztatu, który dostał ten kontakt jako osobę prowadzącą sprawę). Ku mojemu zdziwieniu Pani X wyparła się wszystkiego, powiedziała mi że nigdy ze mną nie rozmawiała, nigdy nie prowadziła powyższej sprawy(podałem nr szkody) i ogólnie kompletnie nie zna sprawy.. Jest to tym bardziej zadziwiające i szokujące, ponieważ w międzyczasie otrzymałem od InterRisk pismo potwierdzające zgłoszenie szkody z informacją o jej zarejestrowaniu oraz przystąpieniu do likwidacji szkody podpisane przez panią X.
Zgłosiłem reklamację do szkody i po kilkunastu dniach dostałem odpowiedź negatywną. W odmowie powołano się na art. 37 ust. 4 pkt. 1 - w przypadku zespołu pojazdów mechanicznych lub pojazdów mechanicznych złączonych w celu holowania, ubezpieczniem OC posiadacza pojazdu mechanicznego nie jest objęta odpowiedzialnośc za szkody wyrządzone w zwiazku z ruchem pojazdu ciągnącego lub holującego - w przeczepie lub pojeździe holowanym.
Po pierwsze uważam, że szkoda jest wynikiem usterki technicznej auta holującego.
Po drugie jak to możliwe, że InterRisk poinformował mnie że wszystko jest załatwione i szkoda zostanie usunięta bezgotówkowo. Zorganizowali całą naprawę, zatwierdzili kosztorys naprawy, po czym po 15 dniach przysłali odmowę?
Co mogę w tej sytuacji zrobić dalej?
#prawo #ubezpieczenia
@Jestem_Tutaj: Tak
ogólnie jeśli szkoda zgłoszona z OC ppm to zakład ubezpieczeń ma rację, jakbyś skonsultował się ze swoim pośrednikiem (tym, u którego ubezpieczasz swoje auto), to byś wiedział jaka jest procedura w takim przypadku
Odpowiem Ci trochę za użytkownika @Jestem_Tutaj - za darmo nikt podzieli się swoją wiedzą. Masz swojego pośrednika to do niego uderzaj i niech Ci pomoże.
Komentarz usunięty przez autora