Witam, Mam problem z ubezpieczalnią odnośnie szkody zgłoszonej z OC sprawcy: Szkoda nastąpiła w wyniku USTERKI TECHNICZNEJ AUTA HOLUJĄCEGO. W trakcie holowania holującemu urwało się ucho haka, które jest stałym, fabrycznym elementem auta. Oderwane ucho haka uderzyło w mój samochód uszkadzając zderzak oraz halogen.
Powyższą szkodę zgłosiłem online na stronie InterRisk. Następnego dnia zadzwoniła do mnie kobieta przedstawiając się nazwiskiem X. Przekazała mi informacje dotyczące szkody, zapewniła, że wszystko zostało pozytywnie załatwione
@Jestem_Tutaj: konsultowałem to z CUK, gdzie kupowałem swoje OC. Pani powiedziała, że bez problemu powinni rozpatrzyć pozytywnie mój problem i że mam zgłosić szkodę do InterRisk gdzie OC ma sprawca. Istnieje inna procedura?
@FredzIo: z tym, że warsztat nie poinformował mnie o wartości naprawy, tylko wykonał naprawę. Po wydaniu mi samochodu otrzymał informację od ubezpieczalni, że nie zapłacą za naprawę. Co w takim przypadku? Ja byłem przekonany po słowach kobiety z interrisku, że wszystko jest ogarnięte. W innym przypadku ogarnąłbym naprawę na własny koszt gdzie indziej.. taniej..
@FredzIo: podpisałem upoważnienie dotyczące odbioru odszkodowania przez warsztat. Niestety na dole jest informacja, że zobowiązuje się do zapłaty w przypadku jeśli ubezpieczyciel odmowi zapłaty. Bez tego papierka warsztat nie przyjąłby auta, a ja byłem przekonany ze wszystko jest ogarniete skoro InterRisk organizujac całą naprawę zapewnil mnie telefonicznie że wszystko jest załatwione i naprawa odbędzie się bezgotówkowo. Czy ubezpieczyciel wprowadził mnie w błąd? To interrisk zgłosił się do warsztatu, a warsztat do
@FredzIo: Kobieta, która zadzwoniła do mnie kolejnego dnia po zgłoszeniu szkoda powiedziała, że cytuje: "wszystko jest załatwione, szkoda zostanie zlikwidowana bezgotówkowo". Ta sama kobieta aktualnie wypiera się rozmowy ze mną i tego że kiedykolwiek prowadziła te sprawę, a w międzyczasie dostałem pismo przez nią podpisane z informacją o zarejstrowaniu szkody i przystąpieniu do jej likwidacji.
Mam problem z ubezpieczalnią odnośnie szkody zgłoszonej z OC sprawcy:
Szkoda nastąpiła w wyniku USTERKI TECHNICZNEJ AUTA HOLUJĄCEGO. W trakcie holowania holującemu urwało się ucho haka, które jest stałym, fabrycznym elementem auta. Oderwane ucho haka uderzyło w mój samochód uszkadzając zderzak oraz halogen.
Powyższą szkodę zgłosiłem online na stronie InterRisk. Następnego dnia zadzwoniła do mnie kobieta przedstawiając się nazwiskiem X. Przekazała mi informacje dotyczące szkody, zapewniła, że wszystko zostało pozytywnie załatwione
@Jestem_Tutaj: Tak