Wpis z mikrobloga

Znajoma stwierdziła, że mnie zeswata.
Nawet udało się, ta do mnie napisała na fejsbuku.
Patrzę, a to jedna tych niewielu par, z którymi gadałem na Tinderze. Nawet mnie pamiętała.
Olała mnie wtedy po dwóch dniach, jak usłyszała, że mam 1.70 wzrostu. No git, każdy ma preferencje.
Więc pytam znajomej, co jej nagadała, że była chętna spróbować jeszcze raz. Okazało się, że wspomniała o tym, jaki kierunek studiuję, w jakim zawodzie pracuję i jakie już w tym momencie mam zarobki.( Kto takie rzeczy mówi przedstawiając człowieka xD)

#tinder
#przegryw
  • 23
@JajaPustynnegoKorwina: Jak w tej starej góralskiej opowiastce, czy warto się żenić. Twoja pozycja w życiu, co osiągnąłeś, zawsze ma znaczenie. I masz chłopie 2 wyjścia. Jak się z tym nie pogodzisz, toś przepod. Możesz z drugiej strony biadolić dalej i wypierać rzeczywistość w której żyjesz.
@Marek_Rekus: To, że nie chcą iść to jedno. Ale ona nie wiedziała jeszcze co robię, bo do tego nie doszliśmy .Zrezygnowała jak usłyszała o wzroście ( choć to raczej moja morda powinna bardziej odstraszać). No nie potrafię zrozumieć jak dla kogoś zarobki mogą być tak istotne, że potrafi "zmusić się" do kogoś, kto jest dla tej osoby fizycznie nieatrakcyjny. Czym to się od sexworku różni?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
Kto takie rzeczy mówi przedstawiając człowieka xD

@TensaS: chciałeś i masz. Twoją wartością w oczach znajomej jest potencjał providera. To już coś. Cechą proponowanej kandydatki jest ciśnienie na hajs.
Jeśli wejdziesz w ten układ... Układ... To ważne... To za bycie providerem dostaniesz kilka miesięcy miodowych oraz ból dupy na resztę życia.