Wpis z mikrobloga

1.9 TDI AWX 130km
Odczuwalny brak mocy do ok. 2000 obrotów.
Błędy:
19586 Przekroczono zakres regulacji układu EGR, kod usterki P3130 - przejściowy
Przyczyną okazał się zaślepiony wąż podciśnienia od egr. Po udrożnieniu błąd nie wrócił.
Dzisiaj pojawił się błąd:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-00.
Po usunięciu jak na razie nie wrócił.
Logi:
Grupa 001, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-001_H0o80Jt.html
Grupa 003, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-003_0JYwm.html
Grupa 004, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-004_8HFMpfW.html
Grupa 008, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-008_2ODDZ.html
Grupa 010, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-010_Vb13M.html
Grupa 011, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-011_95zwvt.html

Grupa 001, statyczny: http://vaglogi.pl/log-001_58qG71.html
Grupa 004, statyczny: http://vaglogi.pl/log-004_f6lIeqp.html
Grupa 013, statyczny: http://vaglogi.pl/log-013_1vIZd2d.html
Grupa 018, statyczny: http://vaglogi.pl/log-018_3ool2.html
Grupa 023, statyczny: http://vaglogi.pl/log-023_L2oU7wT.html

Zwracam się po pomoc tutaj, ponieważ wszystkie fora wydają się martwe.
#motoryzacja #diagnostykasamochodowa #vag
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zimeek: Turbawka nie wyrabia. A masz vacuometr, zeby sobie podcisnienie zmierzyć? Masz jak N75 podmienić z innego auta? Mozliwe, ze mógłbyś z tym z EGR zamienić miejscami, ale wężyki mogłyby tego już nie przetrwać, także ostrożnie. Ruszałeś sztangą od turbo, nie blokuje się? Ruszałeś wirnikiem od turbo, luzów nie ma? A słychać to turbo w ogóle? Olej zmieniany był?
  • Odpowiedz
@Zimeek: możesz strzykawką wpiętą w N75 wysterować sam gruszkę od turbo, zeby się dowiedzieć, czy nie masz dziury w układzie. Ewentualnie przez VCDS da się włączyć "test elementu wykonawczego" i zobaczyć czy dobrze turbino steruje.
  • Odpowiedz