Hej wykopki, mam problem! Kupiłem rifta s, podłączyłem, zainstalowałem i większość produkcji jest w opór rozmyta, straszna pikseloza, jedynie gdzie jako tako to działa elite dangerous i minecraft, soczewki są czyste i IPD jest ustawione poprawnie, w każdej gierce max rozdzielczość i rozdzielczość oculusa tak samo, mimo to dalej warthunder i reszta gier wygląda jak kupa i powoduje ból oczu po kilku chwilach przez te piksele na ekranie, jest na to jakieś rozwiązanie, czy po prostu VR nie dla mnie? #oculus #oculusrift #virtualreality
@Wenflonborodo: Sprawdź czy przez steamvr nie masz takich samych problemów. Sprawdź też Oculus Debug Tool i ustaw Pixel per display 1 albo nawet 1.5/2 jak fps pozwalają (im więcej tym ostrzejszy obraz).
No i też warto sprawdzić czy na monitorze w podglądzie jest takie same rozmycie jak w soczewkach.
@BlackReven: Dzięki ci, jak wrócę z pracy, to obadam te opcje. Właśnie sęk w tym, że podgląd z VR na monitorze jest perfekcyjny, że tak powiem. W warthunderze widzę wyraźnie wszystko w promieniu 20m od samolotu, a dalej wszystko jest rozmyte i pikselowate. To samo w Boneworks i SuperHot.
#oculus #oculusrift #virtualreality
No i też warto sprawdzić czy na monitorze w podglądzie jest takie same rozmycie jak w soczewkach.
Właśnie sęk w tym, że podgląd z VR na monitorze jest perfekcyjny, że tak powiem.
W warthunderze widzę wyraźnie wszystko w promieniu 20m od samolotu, a dalej wszystko jest rozmyte i pikselowate.
To samo w Boneworks i SuperHot.
Q2 ma o 90% pikseli więcej.
@emjot86: dobrze mówi.
Komentarz usunięty przez autora
Takich wykopków to ja szanuję!
Sam mam Rift S, więc się nie słuchaj tych dzbanów, bo to dobry sprzęt ( ̄෴ ̄)
Miałem ustawiony pixel per display na 0, zmieniłem na 1.5 i działa jak miód xD.