Wpis z mikrobloga

Miał ktoś może rx8 po swapie na 1.8t?
Na olx jest pare ofert. Jak z awaryjnościa? Podobnie jak z vanklem czy nadaje sie na daily?
Jak z bezpieczeństwem i prowadzeniem? Zakładam że taki swap rowna sie z wycięciem paru elementow.

Byłbym wdzięczny gdyby ktos sie mogl wypowiedzieć.

#mazda #rx8 #tuning
  • 3
  • Odpowiedz
@FreeLaY: Polecam wbić na grupę rx8 i tam poczytać, bo często takie pytania padały. Co do awaryjności 1.8t, to wszystko zależy od tego, jak owy swap zostanie wykonany. To samo się tyczy prowadzenia i bezpieczeństwa. Silnik wankla ma swoje wady, ale nie napisałbym że jest awaryjny. Według mazdy coś koło 90k km przebiegu i silnik do rewizji czy wszystko gra (zwykle wymiana uszczelniaczy) i znów kolejne 90k robisz. To że większość
  • Odpowiedz
@FreeLaY: lepiej K20. Lepiej współpracuje z wanklowska skrzynia. Awaryjnosc zależy od swapa ale jak dobrze zrobiony to nie ma problemów tym bardziej że to już rozkminione na wszystkie strony swapy. Ale polecam k20
  • Odpowiedz
@FreeLaY: trochę jest to fakt bo ogłoszeń sporo, ale nie patrz poniżej 20k.
Dobry swap to kilkanaście tysięcy złotych. Na grupach/forach co 5 minut ktoś wrzuca auto po swapie na sprzedaż. Zazwyczaj nie ma trakcji i klimy. Brak trakcji dla mnie dyskwalifikuje auto do zakupu. Rx8 z rotorem, na włączonym DSC lata bokiem, a co dopiero jak wyłączysz. Kupiłem swojego RX latem, przy 28 stopniach na dworze, pomijając specyfikę silnika i
  • Odpowiedz