Aktywne Wpisy
SkrajnieZdegustowany +316
BĄDŹ JAK OPOLE:
> Jest 1997 powódź rozjebuje całe miasto. Zalewa aż pod 2. piętro
Zbuduj osiedla w PRL na terenach które Nazi..Niemcy uważali za zalewowe i zostawili niezamieszkałe, absolutnie nie do bezpiecznego i spokojnego życia,
> Jest 1997 powódź rozjebuje całe miasto. Zalewa aż pod 2. piętro
Tracisz
KuKumber +10
#powodz
wgl to jaki jest sens budowania domów/mieszkań skoro co 10 lat wszystko idzie w p---u XD ?
97/2010/2024/2035
wgl to jaki jest sens budowania domów/mieszkań skoro co 10 lat wszystko idzie w p---u XD ?
97/2010/2024/2035
#chwalesie #motoryzacja #cupra
Komentarz usunięty przez autora
Całkiem po lewej mamy opis głównych źródeł hałasu przy danych prędkościach, skrótowo, czyli: S (silnik), N (nadkola), strzałka (opory powietrza), S (sumarycznie wszystko). Potem jest pomiar przed wyciszaniem i potem pomiar po wyciszaniu, ta sama trasa, te same warunki atmosferyczne, ta sama prędkość. Strzałki oznaczają że np. tyle co teraz jest przy 160km/h wcześniej było przy ~100km/h. Największa różnica jest właśnie przy 100-120km/h, powyżej jest już i tak bardzo głośno ale wynika to już z samej budowy auta bo szumi i gwiżdże przy uszczelkach i lusterkach, a z tym się już nic nie da zrobić. Największym zaskoczeniem była, o dziwo, poprawa jakości audio, to chyba zrobiło na mnie największe wrażenie wbrew pozorom :) Oprócz tego przyjemniej "akustycznie" pracuje zawieszenie, bardziej miękko, dużo mniej stuków dochodzi do środka. Z minusów to niestety rzeczy ktorych nie było wcześniej słychać, teraz już słychać - brzęczenie luźnych przycisków na kostce (przycisk od kontroli trakcji ma straszne luzy u mnie i mega brzęczy np. na tarce), jakieś tam skrzypienie schowka, skrzypienie fotela, podszybia itp. wcześniej po prostu było na tyle głośno, że to się zlewało, teraz wyraźnie to słychać i to drażni ale to jest chyba niekończąca się walka.
Czy warto? Jeśli ktoś ma kasę to na pewno ale na pewno nie można się też nastawiać, że przy prędkościach autostradowych będzie cicho bo nie jest cicho, nadal to nie jest premium i nigdy nie będzie bo szyby są za cienkie, uszczelki niedokładne itp itd. Na pewno warto zrobić przynajmniej nadkola bo to zrobiło największą różnicę moim zdaniem, a cenowo wychodzi chyba nawet najkorzystniej (jeśli dobrze
Wiesz. Nie spodziewam się cudów. Wystarczy mi, że zrównam się poziomem wyciszenia z golfem. Hałas powyżej 160km/h jest dla mnie akceptowalny. W ogóle trafiłem na jakąś firmę (jedną z pierwszych z brzegu w internetach), która twierdzi, że stosuje swoje uszczelki (rozumiem, że u Ciebie zostawili fabryczne?)
W pierwszym podejściu właśnie myślałem o nadkolach i uszczelkach. Jak to nie pomoże to boczki drzwi, ewentualnie
Pewnie nowego leona nie mają, ale wygląda na to, że pilkington ogólnie oferuje wymiane szyb na akustyczne.... (będę się orientował jak już odbiorę cupre)