Wpis z mikrobloga

Niektórzy się skarżą na przeokrutne wieże strzelnicze w oblężeniach w starym Romku i Remasterze, ale w Medievalu II poszli znowu w skrajną drugą stronę - oblężenia są żałośnie łatwe. Wręcz to szturmujący ma łatwiej, bo po zajęciu murów albo rozbudowanej palisady nawala z nich z pełną swobodą do wojsk obrońcy, a nawet centrum! To już wolę starego Romka.
#medieval2totalwar #romeremastered #rometotalwar #totalwar
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@IdillaMZ: W Medievalu oblężenia są żałośnie łatwe? xD Przecież tam AI kontruje ruchy atakującego na murach. Dodatkowo na VH wieże #!$%@?ą w ciebie nawet jak je zajmniesz. W romku wystarczy obejść na drugą stron bo AI nie robi i poprzejmować wieże które będą #!$%@?ć obrońców i czekać albo rushować na plac. Akurat medieval naprawił praktycznie wszystkie głupoty rome. Obleżenia z kamiennymi murami to właśnie najgorsza cześć romka.
@Michal0173: Oblężenie są bardzo niezbalansowane w Rome. Teraz kiedy rozgrywam bitwy tylko w formie symulacji(przekazuje całe dowodzenie SI i oglądam sobie bitewkę albo biegam generałem w Medievalu) jeszcze lepiej to widzę. Jakkolwiek zawsze poniesiesz jakieś straty w Romku(wieże strzelają jak szalone), inaczej niż w Medievalu, gdzie możesz całkowicie wykiwać obronę.
W Medievalu II jeżeli dowodzisz ręcznie - jesteś panem i władcą jako strona atakująca, bo masz możliwość przejęcia pełnej inicjatywy.