Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
pytanie do entuzjastów #gravel i #przelaj oraz miej zamożnych szosowców posiadających hamulce tarczowe mechaniczne.

Czy mając Hayes M-X5 warto jest się przesiadać na #avid BB 5/7 albo na TRP Spyre C?

Nic mi nie skrzypi, nie ociera mam wyregulowane. Wydaje mi się że siła hamowania z klamkomanetki jest zaskakująco dobra patrząc na cenę tego hebla. Nie testowałem jeszcze na zjazdach, ale weekend się szykuje wycieczka.

rower nie jest klasy superligt carbon, więc waga spadająca o 100g mnie nie interesuje.

#rower #kolarstwo #hamulce
  • 9
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Checollada: o super właśnie o to mi chodziło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. "Zajedź do końca" patrząc na te Hayesy to chyba musiałbym w nie walić młotkiem, żeby zajechać, kawał pancernego żelastwa.
na pewno nie zmieniałbym na TRP, bo są drogie i przereklamowane


@FriPuc: Nie są przereklamowane, mam trp hy/rd i są godne polecenia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@hiperchimera: One są jednotłoczkowe ale jak dobrze sobie radzą to nic nie zmieniać. Ewentualnie na lepsze klocki.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@4x80: "mam trp hy/rd" to są hybrydy, więc nie do końca sprawiedliwe porównanie.

Odnośnie poruszania się dwóch tłoczków, nie jest tak że z czysto mechanicznych to jedynie Spyre C mają dwa ruchome?
@hiperchimera: Tak, mają dwa ruchome, można je całkiem nieźle ustawić, ale wymaga to trochę czasu.

Zmiana klocków też sporo daje, kombinowałem jakieś kevlarowe itd. za milion monet, a w końcu wsadziłem najtańsze żywiczne Shimano i jest luks :)

Podsumowując: bdb hebel, ale do hydrauliki mu trochę siły brakuje