Wpis z mikrobloga

@TransplciowaMamaModeracji: największe problemy mam z Allegro. Mało transakcji mi się nalicza, a kiedy złożę reklamację, to najczęściej są odrzucane - "przypisanie do innej strony". Problem jest tylko taki, że do zakupów przez Goodie używam tylko jednej przeglądarki, gdzie wszystkie cookisy mam odblokowane - no więc nie wiem o jakie przypisanie im chodzi (nie używam żadnego innego cashbacku/paybacku).
Nie dość, że cashback na Allegro jest malutki, to jeszcze ciągłe problemy.
@TransplciowaMamaModeracji: Jeżeli transakcja nie pojawi się na Twoim koncie goodie w ciągu dnia roboczego, konieczne będzie jej zareklamowanie w aplikacji goodie: karta "cashback" w dolnym pasku -> "Transakcje" -> "Reklamuj transakcję" -> "Brak transakcji cashback". W razie problemów prosimy o maila na kontakt@goodie.pl i podanie w nim adresu e-mail, którego używasz w aplikacji goodie oraz opisanie transakcji, której dotyczy problem.
@Goodie_pl: Czy wy jesteście normalni? Przecież właśnie wrzuciłem screen z reklamacji które trwają już 4 miesiące.
Pisałem już nawet w tej sprawie do #uokik ale oni tak samo jak wy mają w ... te moje reklamacje z qoodie. Z wami też się kontaktowałem, ale macie to w ... i odpisujecie bezsensowne odpowiedzi tak jak tutaj. Szkoda na was czasu i na ten wasz chłam, a nie cashback.
@TransplciowaMamaModeracji: Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie przez sklep reklamacji to 90 dni. Jeśli czekasz już ponad 90 dni, to powiadom nas o tym na kontakt@goodie.pl. Opisz dokładnie sytuację w treści wiadomości i podaj:
 1) adres e-mail, którego używasz w goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, której dotyczy problem,
3) datę transakcji oraz nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup,
 4) screen koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),