Wpis z mikrobloga

@#!$%@?: Przecież to są 2 całkiem inne światy, już nawet pomijając osprzęt Aspre 1 ma bardzo usportowioną (a wręcz wyścigową) geometrię z kolei Triban 520 mega "komfortową" z niemal wyprostowaną pozycją za kierownicą. (jak na szosę)
  • Odpowiedz
@#!$%@?: mam aspre 1 i rower ma geometrie szosy ale gravel. Zależy co lubisz. Z roweru jestem bardzo zadowolony bo zajebiście wygląda i zajebiście śmiga.
Pytaj jak coś ,postaram się pomóc
  • Odpowiedz
@#!$%@?: nie mam z tym problemu. bardziej niekomfortowa jest geometria i chyba sobie kupie mostek 90 zamiast fabrycznej 110, bo jednak plecy bolą bo dłuższym odcinku.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@#!$%@?: aspre 2 na pełnym grx, gość w rowerowym mówił że miesiąc i są ale będzie podwyżka
  • Odpowiedz
@bejt: Chciałem Aspre 2 bo fajny osprzęt, kupiłem co innego na hydraulicznej tiagrze + wymieniłem przerzutkę na grx, mam właściwie więc to samo i jest git, hamulce mega.
  • Odpowiedz
@#!$%@?: mam aspre od 2 dni i zrobilem nia narazie 100km. Ogolnie rowerek jak za taka kase jest w pyte. Mam 44 rozmiar i rzeczywiscie czasem obije pieta ale nie przeszkadza mi to jakos szczegolnie ba nawet bym nie wiedzial ze zahaczam gdybym nie zwrocil uwagi
  • Odpowiedz
@#!$%@?: jak to ma być prawdziwy gravel to romet ma pełne grx, w tym prawdziwe hamulce hydrauliczne, ale nie ma co gdybać, powróci za kilka msc droższy i może już nie być tak opłacalny idk
  • Odpowiedz