Wpis z mikrobloga

Mirki pomocy! Nie wiem co kupić mężowi na 30 urodziny a one są lada moment! Zanim mnie osądzicie to powiem, ze znam swojego męża, wiem czym się interesuje ale w mojej opinii on wszystko ma. Chyba ze są rzeczy o których ja nie wiem, bo nie znam się na tym na czym on się zna ;)

Ustaliliśmy ze na 30 urodziny wybieramy prezent który już zostanie na całe życie, wiec fajnie było by spełnić ten warunek, ale jeśli to niemożliwe to trudno xD

Mąż interesuje się elektroniką ( ale ostatnio nie ma czasu się tym zajmować) (kabelki światełka robociki itd)
Motoryzacja. Lubił coś ponaprawiać w starym Mercedesie (wkrótce idzie na sprzedaż i tak) generalnie wie dużo o samochodach, TVN turbo non stop chodzi xD
Jeśli chodzi o telefon to kocha iphony( tak iwatcha ma)
Jeśli chodzi o inne sprzętu domowe to wiadomo: xiaomi lepsze xd

Lubi wycieczki ale okres pandemii i małe dziecko odpadają do dalszego zwiedzania chyba.

Teoretycznie chcemy sobie kupić rowery ale wydaje mi się ze lepiej zeby on swój sam wybrał. Wiec na prezent chyba opada, pozaym dziecko male. XD

Lubi informatykę, komputery, programowanie

Kawę pije tylko z mcdonadals - carmel latte machiato wiec exores do kawy chyba nie potrzebny? Herbaty nie pije.

Myślałam o męskiej biżuterii? Nosi łańcuszek ale to pamiątka od mamy. Na palcach obrączka tylko. A może jakis fajny sygnet? Ale wszystko wyglada jak cygańskie xD

Koszt powiedzmy 500 zł ale może być i 1000 i ewentualnie troszkę więcej. Helpunku

#urodziny #prezent #niebieskiepaski #pomocy #pytanie #niebieskipasek #elektronika #motoryzacja #xiaomi
  • 22
@macgar: Tez o tym myślałam wstępnie ale nie jestem przekonana przez to ze to nie jest prezent „na całe życie „ chociaż w sumie ciężko coś takiego będzie znaleźć xD wiec biorę to pod uwagę w pewnym sensie