Wpis z mikrobloga

Kreidler van veen 50
Motocykl o pojemności 50cm3 brał udział w wyścigach MotoGP w klasie 50 w latach 70.
Moc 18-20KM sinik 2T. (Tylko Honda na początku wystawiała swoje 50cm3 w 4T jednak szybko zrezygnowali.)
Film nagrany z wyścigów klasyków pojemności 50cm3.
Proszę zauważyć że kierowca przed zakrętem do hamowania używa także silnika który kręci się na obrotach 14-16tys.
To taka mała dygresja dla znaFców 2T mówiących że nigdy nie należy w 2T hamować silnikiem.

https://www.youtube.com/watch?v=mdnePYHx3qY

PS. nie nie stać nas na taki motocykl...
szukałem....
Tak sobie mówiłem że te 15tys zł mogę za niego dać.
Niestety kosztują około 35tys


#motocykle
  • 4
Możesz hamować 2T o ile zapewnisz smarowanie korby i cylindra w fazie hamowania a skoro robili 18 KM z kielonka pojemności to już dawno mieli to rozwiązane.

Pompą oleju


@Man_of_Gx: NIe mogę temu zaprzeczyć że takie rozwiązania były stosowane w MotoGP gdyż nie widziałem tych silników ani nie czytałem ich specyfikacji.
Natomiast w Polsce swojego czasu była liga simsonowskich 50cm3 w wyścigach torowych jak i w kartingach.
Nikt tam nie stosował