Wpis z mikrobloga

@kantek007: ja wiem, wiem. Po prostu zawsze dziwił mnie pomysł produkowania "luksusowych" wersji miniautek będących alternatywą dla skutera, a kosztujących tyle co kompakt. Ale tak jak mówię, kto bogatemu zabroni i mi nic do tego.
ja wiem, wiem. Po prostu zawsze dziwił mnie pomysł produkowania "luksusowych" wersji miniautek będących alternatywą dla skutera, a kosztujących tyle co kompakt. Ale tak jak mówię, kto bogatemu zabroni i mi nic do tego.


@Masuj: tym się jeździ na prawko kategorii AM, z tym kompaktem to trochę pudło, bo nikt mający B by tego nie chciał. Bardziej mnie dziwi, że nisza na rynku (szczególnie polskim) jest na tyle duża, bo nie
@grzesiu30790 mailem chyba ze 3 sztuki. Co takiego przeoczyłem? Dla mnie to gowno-silniczek dokoła trochę gowno-rureczek i namiastka spowalniaczy... przepraszam - hamulców.

Nic w moim mniemaniu nie uzasadnia cen 10k+ pln za jakieś starego grata
@grzesiu30790 przestań.. nie ma

Wiesz jakie fajne auta z silnikami diesla możesz mieć za 10k ?

Takie auto będzie przy microcarze jak prom kosmiczny elona przy kombajnie Vistula ((oo))

Silniki np Lombardini diesle to silniki dk zastsowan rolniczych i przemysłowych. Taka bardziej nowoczesn wersja esioka.

Nic w nich nic wyszkanego , skomplikowanego ani drogiego.

A argumentu z amelinium nie ma nawet jak skomentowac. W byle aucie jest 10x