Aktywne Wpisy
gunner1 +17
Zerwałem kontakt z już ostatnią osobą, która wysłuchiwała mojego przegrywowego #!$%@?. Ale tak będzie najlepiej dla wszystkich. Nie mam już nikogo...
Zostałem sam, a wraz ze mną moja depresja, lęki i nałogi. Czuję, że nie dam rady dłużej. Psychika w pewnym momencie siądzie nawet największemu twardzielowi. Ale jednocześnie wiem, że się nie poddam, no kurde - muszę walczyć.
Jestem śmieciem.
#przegryw #depresja
Zostałem sam, a wraz ze mną moja depresja, lęki i nałogi. Czuję, że nie dam rady dłużej. Psychika w pewnym momencie siądzie nawet największemu twardzielowi. Ale jednocześnie wiem, że się nie poddam, no kurde - muszę walczyć.
Jestem śmieciem.
#przegryw #depresja
Z Ukrainy obecnie bardzo złe wiadomości o nasilających się atakach Rosji, poszerzaniu ofensywy w stronę Łymana.
Z USA zapowiedź dostarczenia nowego typu amunicji jakichś tam pocisków małych mocnych, wszystko jedno, nie znam się na tym i wy też nie. Ciekawe czemu rok temu nie można im było tego dać, ale za tydzień tak. A potem znowu coś.
Jak ktoś serio nie widzi, że Ukrainie jest dozowana broń małymi łyżeczkami, tak aby umierały
Z USA zapowiedź dostarczenia nowego typu amunicji jakichś tam pocisków małych mocnych, wszystko jedno, nie znam się na tym i wy też nie. Ciekawe czemu rok temu nie można im było tego dać, ale za tydzień tak. A potem znowu coś.
Jak ktoś serio nie widzi, że Ukrainie jest dozowana broń małymi łyżeczkami, tak aby umierały
Obowiązkowe szczepienia, wykluczenia dla niezaszczepionych, miliony na propagandę, "zielone paszporty" i masa innych rzeczy narzuconych z góry. Dla wykopka wcale nie zamordyzm. Gdyby to robił Polski rząd to jak najbardziej, ale że to narzucane przez Unie, to już nie XD
Ciekawe czy do 2030 czeka nas likwidacja własności prywatnej. Ktoś coś o poniższym screenie się wypowie?
źródło: https://twitter.com/wef/status/849459333486317568
https://twitter.com/wef/status/849459333486317568
@Sok_Mandarynkowy: Brzmi jak:
(Wydane w 2016)