Wpis z mikrobloga

Mam ochotę to z siebie wyrzucić to napiszę post o swoim przegrywie.
Finansowo u mnie jest tak,że jakiejś dużej biedy nie ma,ale też nie szczególnie dobrze.
Ogólnie to nie mam żadnej pasji próbowałem np. piłki nożnej,siłowni,programowania,szachów,gry na pianinie i gitarze.
Sport nie dla mnie bo mam płaskostopie,programowanie i szachy nie bo jestem idiotą i każdy był lepszy ode mnie, a muzyka bo jestem barzdo spiętyi nauczyciele zwracali na to uwagę,że nie potrafię rozluźnić rąk a jak byłem z stopami u fizjo też to zauważył na całym ciele.
Też jestem brzydki,mało pije i nie palę co nic nie ułatwia.183cm 19 lvl.

W podstawówce sporo rozrabiałem i ludzie ze mną nie wytrzymywali przez co miałem z 8 wychowawców i nie byłem w stanie mieć relacji z ludźmi z klasy bo krótko z nimi byłem.Czasem kogoś spotkałem na osiedlu,ale nie spędzałem dużo czasu z rówieśnikami.Trudno mi było się wpasować gdzieś bo jak jedni grali w piłkę to ja byłem bardzo słabyi było mi głupio grać z nimi a jak inni grali w gierki na pc ja nie grałem bo mam słaby komputer i internet grałem sam w gothica np. ogólnie rpg lubię.Jak były jakieś popularne dzieciaki to nie siedziałem z nimi bo wiedziałem,ze to inna liga.Tata mnie wyciągał grać w piłkę,ale nie miałem żadnych chęci do tego i wolałem siedzieć w domu.

W gimnzajum próbowałem być trochę dynamiczny i na początku próbowałem gadać z ludźmi,ale zauważyłem,że nie mam o czym i jestem nudny(doatkowo jak w podstawówce z piłką i grami).Zaczęły mnie interesować dziewczyny
i na początku podchodziłem z buta i zagadywałem bo chciałem je poznać,ale one odchodziły i uważały mnie za creepa.Spróbowałem tak z 5 dziewczynami i po każdej porażce traciłemna dynamice na początku luźno podchodziłem potem miałem więcej obaw i trudności z nawiązniem kontaktu.Zauważyłem,że coś jest nie tak ze mną i mówiłem wprost,że jestem stulejarzem,czasem próbowałem powiedzieć coś głupiego,żeby było śmiesznie,ale tylko każdy mnie za debila traktował.