Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Castries: wiadomo że to nie on pisał ale agencja która to zrobiła odwaliła niezła fuszerę. Ten tekst jest po prostu słaby i wygląda jak pisany na kolanie. Mogli chociaż rzucić jakąś ciekawostką w ilu rzeczywiście krajach grał i ilu strefach i wtedy miało by to ręce i nogi. A tak to policzyliśmy ale #!$%@? go wie w sumie w ilu.
@Castries: Widać, że firma mocno januszowa.

Obecnymi w 30 krajach świata


Typowy tekst januszów, „liderów branży” ( ͡° ͜ʖ ͡°) pewnie prezes-megaloman rozkazuje wszystkim tak pisać o firmie. Kto wie, może nawet sam redagował ten tekst.

Już pomijając, jak żałosna to forma współpracy. Widać, że przez januszerkę nikt ogarnięty tam w marketingu nie został. To jest gorsze, niż cofnięcie się do 2015 (ʘʘ)
@Castries: xDDD nawet nie wiem jak skomentować ten post (ʘʘ)
Głupi? Bez ładu i składu? Na siłę? Bez sensu? Bez logicznych przejść między jednym a drugim wątkiem czy tam kwestią?
Masakra xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Castries: słyszałem, że po Białymstoku do dzisiaj krążą opowieści, o tym, jak grał w Jagiellonii i pojawiał się nocą na mieście, to właściciele imprezowni mieli dzwonić do jednego ze współwłaścicieli klubu. Bywało, że ten, osobiście potrafił w środku nocy przyjechać i wyciągał go z kasyna do którego piłkarz miał słabość. Generalnie fan zabawy, hazardu i disco polo, bo to przecież on promował Zenka i jego "Zielone oczy" podczas ME ( ͡