Wpis z mikrobloga

@kuraku: Jak używam Squirta to smaruje na to co było, kręce żeby sie dobrze rozeszło, przecieram nadmiar (razem z kawałkami tego co zostało po poprzednim) i tyle.
Szejkowanie łańcucha należy zrobić tylko jak kupujesz nowy łańcuch, albo zmieniasz smar na inny jak coś.
Dopóki nie chrupie piach itp, to się z tym (już) bardzo nie brandzluje. Kiedyś to była ceremonia :D.
@uysy: to muszę to sprawdzić jak przyjdzie nowy łańcuch i kaseta, bo Shimano PTFE mi po 100km się tak brzydko na czarno poci i mi się to nie podoba, potem muszę szorować, żeby wyglądało przyzwoicie i dało się nałożyć nowy smar.
@kuraku: to taki nowy łańcuch dokładnie wyszejkuj żeby pozbyć się tego defaultowego smaru do...przechowywania łańcuchów. Tak będzie łatwiej niż poużywać i poźniej szejkowac przed nowym smarem.
@ijones: Dzieki, polecasz je? Aktualnie mam Schwalbe G-One Allround 35C ale szukam czegos bardziej szosowego oraz żeby jednocześnie nie bać się wjechać na kamienie jak twoim zdjęciu
polecasz je?


@bogol: To zdecydowanie są dobre opony i mają bardzo dobrą ochronę przeciw przebiciom ( również ścianki są nieźle zabezpieczone )
ale muszę powiedzieć że nie reprezentują ( w mojej opinii ) niczego , czego nie dałoby się kupić o połowę taniej - np. Panaracery GravelKings ... Więc je dojadę, ile wytrzymają ale raczej już nie będę kupował kolejnej pary.

ps. Myślę że GravelKingi w tym samym rozmiarze toczą się