Wpis z mikrobloga

@Maister37 tak głupio to nie brzmi jeżeli wziąć pod uwagę że gra jest od wewnętrznego studia Sony i port na Xboxa powstawał za hajs Sony. Głupio brzmi nawet dla mnie ale sensownie ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@epicreturn: Gra Sony to czego Ty się spodziewałeś. Na filmiku dropy są takie na przerywnikach filmowych co nic nie wnoszą do gry. Dla mnie to i do 30 se mogą spaść co mam oglądać typka jak się patrzy na faul etc. Ważne, że w trakcie gry chodzi płynnie wszystko.
  • Odpowiedz
@epicreturn: No i to jest właśnie geneza tego wszystkiego. Jedno lepiej zoptymalizowane na PS5 drugie na XSX a te świry dalej będą wojować, gdzie przeciętny gracz konsolowy ma totalnie w dupie specyfikację i czy gra działa w 60 FPS czy 59
  • Odpowiedz
@epicreturn: Aby zdać sobie sprawę skąd się biorą te różnice, należy zdać sobie sprawę, że developerzy nie muszą pisać gry pod XSX, robią sobie grę pod xboxa i podnoszą ustawienia graficzne, coś jak na PC. Ma to zalety i wady, zaletą jest to, że pewnie nie trzeba poświęcać tyle czasu co nad wersją PS5 oraz studia są chętniejsze do podwajanie klkatkażu w starych grach bo wystarczy że podniosą ustawienia graficzne
  • Odpowiedz
@cincin27: Mi się wydaję że jeśli konsole wyposażone są w podzespoły wyprodukowane przez AMD to raczej moduł freesync byłby lepszy niż g-sync tylko w niektórych monitorach implementacja freesynca jest tak marna, że po prostu g-sync może działać stabilniej.
  • Odpowiedz
@cincin27: napisałem że jeśli nie ma to MOŻE mieć problemy - słowo klucz. Głównie problemy mają telewizory, a telewizory to właściwie jedyne wyjście żeby mieć porządny HDR i duży rozmiar, dlatego na razie jestem zły na VRRa. Zobaczymy jak OLEDy Sony i Panasonica sobie poradzą, może coś wymyślili.
  • Odpowiedz