Wpis z mikrobloga

@epicreturn: Aby zdać sobie sprawę skąd się biorą te różnice, należy zdać sobie sprawę, że developerzy nie muszą pisać gry pod XSX, robią sobie grę pod xboxa i podnoszą ustawienia graficzne, coś jak na PC. Ma to zalety i wady, zaletą jest to, że pewnie nie trzeba poświęcać tyle czasu co nad wersją PS5 oraz studia są chętniejsze do podwajanie klkatkażu w starych grach bo wystarczy że podniosą ustawienia graficzne i
@cincin27: Mi się wydaję że jeśli konsole wyposażone są w podzespoły wyprodukowane przez AMD to raczej moduł freesync byłby lepszy niż g-sync tylko w niektórych monitorach implementacja freesynca jest tak marna, że po prostu g-sync może działać stabilniej.
@cincin27: napisałem że jeśli nie ma to MOŻE mieć problemy - słowo klucz. Głównie problemy mają telewizory, a telewizory to właściwie jedyne wyjście żeby mieć porządny HDR i duży rozmiar, dlatego na razie jestem zły na VRRa. Zobaczymy jak OLEDy Sony i Panasonica sobie poradzą, może coś wymyślili.