Wpis z mikrobloga

#komputery #laptopy #footballmanager #rtveuroagd
Planuje kupić laptopa, bo obecny ze starości dosłownie mi się rozlatuje. Nie szukam jakiegoś sprzętu gameing'owego czy sprzętu z jabłuszkiem tylko takiego aby spełniał podstawowe funkcje oraz można było pograć na nim w takie gry jak football manager. Do reszty gier mam konsolę. No i żeby był oczywiście był możliwie jak najtańszy.
Problem w tym, że nie znam się na takich sprawach jak procesory itd. Poniżej zamieszczam zdjęcie wymagań sprzętowych dla najnowszego FM'a. Tak więc wchodzę na https://m.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki,d3.bhtml
sortuje produkty od najtańszych do najdroższych i tu pytanie do Was: od jakiej ceny zaczyna się dolna półka cenowa, która spełni wymagania sprzętowe załączone na obrazku?
Pobierz awitampanstwa - #komputery #laptopy #footballmanager #rtveuroagd 
Planuje kupić lapt...
źródło: comment_1619165548PuV0Mv20ghJCd01Utn00aa.jpg
  • 12
@awitampanstwa: w takim budżecie nie pchaj się w nowe laptopy bo kupisz plastik-fantastik made in china z procesorem od tabelta

przy twoich wymaganiach idealny będzie jakiś prosty laptop poleasingowy dobrej marki np. ThinkPady od Lenovo

w niewielkiej kasie można wyrwać T440 w dobrej cenie z załadowanym SSD, oryginalnym Windowsem i min. 8GB RAM
@awitampanstwa: za 9 stówek możesz trafić na niezłą używkę, a teraz ciężkie czasy, więc spora szansa na trafienie dobrego sprzętu za śmieszną kasę.

Ogólnie o ile FM ma takie wymagania, to przeszkody pojawiają się na poziomie bazy danych. Im lepszy sprzęt, tym będziesz mógł sobie pozwolić na płynniejszą rozgrywkę.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@awitampanstwa: bierz coś z minimum 8gb ram i 250ssd, ja kupiłem jakiś tani lenovo 2 lata temu za 1800 i jestem zadowolony.
Jest to plastikowe gówno, ale jeśli chodzi o działanie typowo biurowe + fm to spoko. a nawet cywilizacja VI na nim chodzi.
@awitampanstwa dobry jest. Poniżej 2 tysi to nawet zdarzają się sporo mocniejsze procesory ryzen 3500u.