Czego się można dowiedzieć na wykopie: 1) wykopki wiedzą więcej o przyczynie śmierci Floyda od lewackich lekarzy sądowych i skorumpowanej ławy przysięgłych 2) jak ktoś złamał prawo to można go zastrzelić, udusić, a dbanie o sprawiedliwe sądownictwo to lewackie wymysły, chyba że chodzi morderców czarnoskórych. Wtedy jedyny sprawiedliwy wyrok to uniewinnienie.
@Tyraxor: zwróciłem na to uwagę ostatnio. Second degree murder = nieumyślne spowodowanie śmierci w wyniku dokonania czynu, który czyniący wie że może prowadzić do śmierci. Nie wiem jakie fikoły trzeba czynić by się z tą interpretacja nie zgodzić.
@Tyraxor: Teczowy awatar i święta wiara w mądrość dzęder uczonych, sprawiedliwość lewackich sądów. I to kiedy już wiadomo, że w USA (jaki i pewnie na świecie) zaczyna się kolejny lewacki terror.
w wyniku dokonania czynu, który czyniący wie że może prowadzić do śmierci
@TymRazemNieBedeBordo: Nie znam się, ale zgaduję, że podobnych śmierci sa dziesiątki (setki?) rocznie w USA i jeżeli ofiarą jest biały to policjant pewnie nawet nie jest aresztowany.
Pierwszy odnośnik gdy wpiszesz frazę w google "police officer charged in second degree murder" i dodasz -chauvin by #!$%@?ć z wyszukiwarki georga floyda. Picrel to pokrzywdzony.
@pinkfloyd12: poświęciłem na szukanie tego dla ciebie 2 minuty i 15 sekund ze swojego życia, nie mam zamiaru więcej. ważne jest to że Twoja tezę obaliłem ¯\_(ツ)_/¯. Sprawa prawdopodobnie jest w toku
@Tyraxor: no i jeszcze warto podkreślać na każdym kroku że był ćpunem, bo ja wiadomo, ćpuna można zabić, przynajmniej według geniuszy odpalających codziennie po pracy dwa piwka xD
@Tyraxor: dlatego w Polsce rządzi PiS, który rozmontowuje państwo do zera, bo Polska husaria nie zasługuje na państwo prawa, humanitarne traktowanie i trzymanie się porządku prawnego. Polacy to mentalnie zatrzymali się na kodeksie Hammurabiego, a szczególnie tutejsze prawactwo.