Wpis z mikrobloga

@Bitbay: podobnie jak moim poprzednicy mam zablokowane konto w Bitbay do wypłat. Probowałem w piątek 17.04.21 zrealizowac pilny transfer i po tym zablokowano mi konto mimo weryfikacji dwustopniowej. Otrzymałem email przypominający o konieczności weryfikacji źródeł środków na moim koncie. Jest to irytujące, gdyż wcześniej nie otrzymałem żadnej informacji z bitbay o potrzebie takiej weryfikacji, a tu nagle "przypomnienie". Posiadam weryfikację dwustopniową. We wtroek 12.04.21 przesłałem stosowne oświadczenie dotyczące źródeł pochodzenia środków i mam czekać średnio 96 h na odpowiedź, czego nie mogę zaakceptowć. Proszę o niezwłoczne odblokowanie konta do wypłat. Moje oświadczenie uzupełniłem wysyłając wiadomość, którą zarejestrowano w Bitbay pod numerem 242566
Zlikwidowano kontakt telefoniczny i Brak możliwości kontaktu telefonicznego jest dla klientów bitbay dużym utrudnieniem i niestety nie wzbudza zaufania do giełdy. Czy telefoniczny kanał kontaktu klientów zostanie przwrócony?
  • 1
@plum1988: Aktualnie kanał infolinii został przeniesiony na czat i w tej chwili nie możemy potwierdzić, iż ponownie dostępna będzie infolinia. Dziękujemy za podanie numeru zgłoszenia, sprawdzimy sprawę najszybciej jak to możliwe.