Wpis z mikrobloga

Jakie mogą być tego przyczyny? Układ z firmami outdoorowymi?


@DanielPlainview: Wystarczającym powodem dla tych miernot jest po prostu działanie na przekór władzom lokalnym. A Warszwa ma być przaśna i brzydka żeby ich wyborców z w oczy nie kalało że gdzieś coś może wyglądać jak ta zgniła europa.
  • Odpowiedz
  • 7
@zapster farmazony rozpowiadasz. Dlatego przeciąga procedurę uwalenia niekorzystnego wg niego projektu? To stricte złośliwa zagrywka mająca utrwalić reklamowy syf, widocznie przygotowuje się do optymalizacji kosztu kampanii billbordowej...
  • Odpowiedz
@DanielPlainview: Tak się składa, że jestem dobrze zorientowany w sprawie. Miasto stołeczne Warszawa #!$%@? się strasznym niechlujstwem przy stanowieniu prawa i Sąd w swoim wyroku podzielił zdanie Wojewody, że miasto dało ciała przy procedowaniu uchwały (nie ponowili uzgodnień), więc Wojewoda miał racje zaskarżając ją do Sądu, więc miasto jest same sobie winne, że to tyle trwa. Niemniej Sąd w swoim wyroku oddalił całkowicie zarzuty merytoryczne Wojewody i mamy kasacje. Wojewoda całkowicie
  • Odpowiedz
  • 1
@biriop mogą, ale oni mają największą legalna i zgodna z przepisami przestrzeń reklamowa. Np reklamy na przystankach w wawie to wszystko ich, tak samo msi.
  • Odpowiedz
@yorar: @ostoja: Nie no, jaki monopol? Umowa AMS z miastem na reklamy na przystankach wygasa z końcem 2022. Przecież do tego czasu to się nawet okres wdrożenia uchwały krajobrazowej nie zakończy. Potem kolejny przetarg będzie na reklamy na wiatach i każda firma będzie mogła startować.
  • Odpowiedz
@gobi12: nie wiedziałem, że ta umowa się kończy, ale jakoś niespecjalnie chce mi się też wierzyć w uczciwy przetarg. SIWZ napisze ten sam specjalista, co w przetargu na pomostową obsługę roweru miejskiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz