Wpis z mikrobloga

@Eclipse4G63: nie mam możliwości juz tam jechac niestety. Tylko czy przy zapowietrzonym nie byloby objawow związanych ze zmienianiem biegów? Na poczatku problemy ze sprzeglem byly spwodowane przez zatkanie przewodu jakimś parchem z hamulcow i sprzeglo dzialalo z kilkusekundowym opoznieniem, po naprawie juz bylo ok.

Dodam jeszcze ze sprzeglo zaczelo slizgac po zablokowaniu recznego w jednym kole i rozgrzaniu tarcz do czerwoności, opór podczas jazdy był dosyć spory, ale czy to moglo
@TransactionReaper: Miałem kiedyś przeboje w astrze H 1.6. Stosowali dwie głębokości koła zamachowego przez co były dwa rodzaje sprzegla. Trafiło mi się auto z włożonym sprzęgłem do płytszego koła w koło głębsze - ślizgać się zaczęło po krótkim czasie od wymiany. Sprzegla różniły się tylko dociskiem między sobą.
Regulacji nie ma, ale może jest zapowietrzone


@Eclipse4G63: Zapowietrzony raczej by nie rozpinał niż się ślizgał.

Stosowali dwie głębokości koła zamachowego przez co były dwa rodzaje sprzegla.


@oli91: Moim zdaniem to może być przyczyna - przy wymianie trzeba tam wszystko sprawdzić czy jest takie jak było.
Jak kupowałem komplet do Vectry C to występowało kilka różnych (różnej grubości) wysprzęglików, które w wielu katalogach występowały jako zamienniki (bo wg. katalogu oba