Wpis z mikrobloga

Hej zamówiłem kartę w dniu premiery około minuty po opublikowaniu oferty dokładniej chodzi o model 3060ti produkt niby był dostępny ale ostatecznie nie był dziś jest 8 kwietnia czyli ponad 4 miesiące od złożenia zamówienia w trakcie tego czasu byłem zapewniany przez waszych pracowników #xkom że
1) Po telefonie w styczniu że kartę otrzymam w ciągu 2 tygodni
2) Ostatnio prawdopodobnie żebym nie składał reklamacji za anulowanie zamówień na inne modele dostałem maila że planujecie że karta będzie do odbioru 31.03 jakież było moje zdziwienie że jej nie otrzymałem w tym terminie bo wszystkie zamówienia składane poprzednio były dostarczane po takim mailu terminowo co ciekawe potem otrzymałem wiadomość mailową od sklepu po zapytaniu co się dzieje że tą datę wyznacza automat i jeszcze muszę sobie poczekać 3 sprawa miałem być informowany przez was gdyby ta data uległa zmianie przynajmniej tak zapewniał mnie wasz pracownik a było od was 0 odzewu
Ja rozumiem że macie problem z dystrybutorem ale prosił bym was #xkom nie obiecujcie gruszek na wierzbie i wywiązujcie się z tego co obiecujecie
  • 8
  • Odpowiedz
  • 2
@Skuna jak zobaczysz kartę w tym roku to będzie git. W pierwszej kolejności są obsługiwane zamówienia gdzie płacisz przy odbiorze. Jak zapłaciłeś z góry to #!$%@? jajca i kiszą zamówienie na samym końcu kolejki

Co nie @xkom ?
  • Odpowiedz
@bibr: to nawet nie chodzi o to że jej nie mają tylko o sposób komunikacji z klientem bo w to że dystrybutor daję ciała akurat wieże
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Skuna: u mnie to samo. Co zabawniejsze kiedy kupowałem 3060ti dwa dni po premierze w morele od razu wiedziałem, że piszę się na pre order i sobie poczekam. Tymczasem karta przyszła jakiś miesiąc temu, a tej z x-kom jak nie było tak nie ma. Do tego zero inicjatywy, jakiegoś kontaktu z ich strony. Dopiero jak napisałem, dowiedziałem się, że jestem 120 w kolejce. Od lutego bez zmian. I ja mam
  • Odpowiedz