Wpis z mikrobloga

@ranny: Veloce jest mocniejsze, ma fajne siedzenia i Q4 ale dla mnie to nie było warte dopłaty 40 tysięcy.
Zresztą kilka osób pisało, że 200 konna, aż tak źle nie jedzie, a po chipie może startować do Veloce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@saycool: 200 konna jakoś 8 msc, veloce później 2 dni na test.
Nie jest wolna na pewno, 200 km też jest wystarczające na masę tego auta. Dużo krętych tras zaliczyłem, fajnie się trzyma w zakrętach.
Zamówiona z fabryki do salonu czy jakiś import?
@ranny: Z fabryki do salonu, czekam aż zjedzie z Włoch ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wszędzie jako testówki maja Veloce więc nie miałem możliwości przejechać się 200 konną.
Do wersji 200 konnej można zamówić skórę z Veloce ale, że nie ma opcji wentylacji to jakoś zbytnio się nie zastanawiałem. Dodatkowo miałem wrażenie, że kubełki mogą być nie zbyt wygodne do częstego wsiadania, dlatego wziąłem pół skóry. Ogólnie po
@saycool: Mega sprawa! Ja korzystałem z poleasingowej, natomiast miała tylko 10 tys km przejechane. To podobnie jak w Seacie wszystkie testowe auta to wersje FR.
Jeżeli sam konfigurowałeś, to na pewno będziesz zadowolony. Jak mocy zacznie brakować, to trzeba na Quadrifoglio się przesiadać
( ͡° ͜ʖ ͡°)