Wpis z mikrobloga

Kolor biały z niebieskim glowe wynika z tego, że są to wyładowania elektryczne świecące zimnym niebieskim światłem (mają niebiski glowe, coś jak miecze świetlne). Testowałem bardziej błękitną wersje i wydawała się strasznie nienaturalna :/

@niemamswojegologinu:
  • Odpowiedz
@Birdperson: Bariera musi być niebieska, koniecznie. Pamiętaj, że została stworzona z mocy magicznej rudy.

Ale ogólnie wygląda to zajebiście ()
  • Odpowiedz
@Birdperson: Ty grałeś w gothica? xD musi być niebieska, bo ma to kluczowe znaczenie dla fabuły. No i efekt musi być bardziej jakby meduza że mniej dużych wyładowań energetycznych, a nie pajeczynka
  • Odpowiedz
@Birdperson A może byś dodał trochę "atmosfery" pod barierą, żeby jej światło musiało się przedzierać przez coś. Wygląda to fajnie, ale ciekawi mnie, czy gdyby tam była taka lekka mgiełka, to czy by to nie wyglądało trochę mniej sterylnie.
  • Odpowiedz
@eM-Ka: właściwie to bariera została stworzona dzięki mocy kamieni ogniskujących. Niewiadomo jaką mocą były one pierwotnie naładowane. A później ta samą bariera była podtrzymywana przez moc śniącego (ruda nie miała tutaj znaczenia). Just saying ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Birdperson: a film zapowiada się naprawdę ładnie, gratki
  • Odpowiedz
@Miniwat: Hm.. Racja, mój błąd. Bariera nad Vengardem z G3 była stworzona z mocy magicznej rudy. Ta z G1 z mocy kamieni ogniskujących.

Ale kamienie były koloru niebieskiego więc podtrzymuję zdanie co do konieczności użycia tego koloru ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Poza tym to jest jedna z tych małych rzeczy, które są według mnie bardzo istotne - to są właśnie te detale ( ͡° ͜
  • Odpowiedz