Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie mogę uwierzyć, jakie normictwo stosuje fikołki i w jakie bajki wierzy odnośnie #zwiazki #logikarozowychpaskow.

Spotkałem dawnego znajomego, którego nie widziałem jakiś czas temu. Generalnie jestem amatorsko związany ze sportem - czy to bieganie, rower, rolki, pływanie. Zazwyczaj na sport przeznaczam od kilku lat, może 4-5 lat, regularnie czyli ok. 10 godzin tygodniowo od marca do września, w pozostałe miesiące trochę mniej pewnie ze 2-3 godziny tygodniowo. Mój znajomy raczej był osobą, która nigdy nic ze sportem wspólnego nie miała.

Zaczęliśmy rozmawiać i poruszył temat sportu. Był u lekarza i lekarz zalecił mu zrzucić wagę ze względu na jakieś tam słabe badania i nadwagę, na początku zaczął spacerować i przez to chudnąć. Potem tak się wkręcił że zaczął przygodę z bieganiem. No i mówi do mnie: "szkoda ze mnie wcześniej nie zaraziłeś tym całym sportem, mega się wkręciłem, a ile osób poznałem, ty to się nigdy nie chwaliłeś ile fajnych osób można poznać". Ja se myślę wtf, o co mu chodzi. Okazało się, że typ biegając przez rok poznał 10 fajnych, całkiem nieźle wyglądających dziewczyn i uwaga - większość sama do niego zagadała i zainicjowała znajomość, która potem skończyła się na randkach itd. Ja przez te kilka lat to może poznałem z 3-4 kumpli z którymi razem sobie wyskoczę na trening, coś tam kiedyś próbowałem zagadywać różowe ale to raczej na stopie koleżeńskiej w kontekście treningu/sytuacji, a nie jakieś podrywy - nigdy nic z tego nie wyszło, nigdy też nikt do mnie nie zagadał zwłaszcza różowe, to zazwyczaj ja musiałem pierwszy coś powiedzieć.