Wpis z mikrobloga

NIGDY NIE KUPUJ SPRZĘTU ASUSA!

Jak działa Asus:
- mam zepsuty komputer i gwarancję
- serwis nie znajduje żadnej usterki i każe sobie zapłacić
- komputera NIE DA SIĘ UŻYWAĆ po powrocie z serwisu
- kolejna wysyłka, znów nic nie znajdują i każą sobie zapłacić
- wysyłam film do Asusa, na którym ewidentnie widać, że komputer to g*wno i nie da się używać
- pracownik "pluje mi w twarz" mówiąc, że serwis znowu nie znajdzie żadnej usterki

Film, na którym wszystko widać:
https://www.youtube.com/watch?v=i069SoA6q2U

Stanowisko pracownika Asusa, który go obejrzał:
https://drive.google.com/file/d/1y1OcplvtHNzbi1MiclaoDVJhCTzLMvB1/view?usp=sharing

I teraz zastanówcie się, jakim dzbanem trzeba by było być, żeby przy tak ewidentnym uszkodzeniu uznać, że wszystko tutaj jest okej. Nie da się być takim dzbanem, trzeba być zwyczajnym oszustem!
Z innych serwisów dowiedziałem się, że na rynku nie ma części zamiennych do tego laptopa, dlatego producent robi wszystko, żeby nie przyznać się do wadliwości sprzętu, bo musiałby zapewnić sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach, czyli wysłać po prostu inny, lepszy komputer. To zwyczajne oszustwo na użytkownikach.

NIGDY NIE KUPUJ SPRZĘTU ASUSA!

#asus #serwisasus #asusrog #komputeryasus
  • 26
@PanKracy582: akurat serwis można ocenić po jednostkowym przypadku, bo serwis powinien rozwiązać każdy problem, a tutaj, nie tylko ja, ale wszyscy użytkownicy uszkodzonych UX360 mają ten sam problem. I przyjrzyj się temu, to że pozwalają sobie na takie ruchy oznacza, że po prostu mają w polityce działania robienie z ludzi idiotów, żeby tylko nie ponosić odpowiedzialności.
ale według odpowiedzi pracownika asusa nie masz już gwarancji? może błąd w komunikacji?


@darek-jg: dokładnie tak napisał w screenie wyżej wklejonym w linku. Urządzenie nie jest już objęte gwarancją. Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz.
no to oceniaj serwis, a nie markę? XD


@PanKracy582: jak zerkniesz na maila u góry to jest od pracownika Asusa, który jawnie robi ze mnie debila stwierdzając, że mogę sobie wysyłać ile chce, a oni znów nic nie znajdą, pomimo wysłanego przeze mnie dowodu na maila.

Może najpierw przeczytaj cały post, zanim zaczniesz komentować?
rekojma?


@PiersiowkaPelnaZiol: czizus, serio, następna specjalistyczna porada bez przeczytania posta - rękojmia na kompie, który został przetrzymany przez serwis poza okres gwarancji. Rękojmia już nie obowiązuje. Od razu powtórzę: pobyt w serwisie nie przedłuża też długości gwarancji, bo NIE WYKONANO NAPRAWY, a gwarancja jest przedłużana o czas potrzebny na naprawę, więc w tym przypadku się zabezpieczyli.
@iskra-piotr kupiles lapka przez stronę Asusa? Czy przez stronę jakiegoś sklepu typu xkom? A może kupiles stacjonarnie? Jeśli przez stronę sklepu możesz zgłosić przez sklep usterkę i powinni wysłać dalej zawiadomienie może pójdzie do innego serwisu. Kiedyś był serwis w Polsce i w Niemczech. Co napisali w pierwszej decyzji? Jakie uzasadnienie samo że komputer działa bez zarzutow?