Wpis z mikrobloga

NIGDY NIE KUPUJ SPRZĘTU ASUSA!

Jak działa Asus:
- mam zepsuty komputer i gwarancję
- serwis nie znajduje żadnej usterki i każe sobie zapłacić
- komputera NIE DA SIĘ UŻYWAĆ po powrocie z serwisu
- kolejna wysyłka, znów nic nie znajdują i każą sobie zapłacić
- wysyłam film do Asusa, na którym ewidentnie widać, że komputer to g*wno i nie da się używać
- pracownik "pluje mi w twarz" mówiąc, że serwis znowu nie znajdzie żadnej usterki

Film, na którym wszystko widać:
https://www.youtube.com/watch?v=i069SoA6q2U

Stanowisko pracownika Asusa, który go obejrzał:
https://drive.google.com/file/d/1y1OcplvtHNzbi1MiclaoDVJhCTzLMvB1/view?usp=sharing

I teraz zastanówcie się, jakim dzbanem trzeba by było być, żeby przy tak ewidentnym uszkodzeniu uznać, że wszystko tutaj jest okej. Nie da się być takim dzbanem, trzeba być zwyczajnym oszustem!
Z innych serwisów dowiedziałem się, że na rynku nie ma części zamiennych do tego laptopa, dlatego producent robi wszystko, żeby nie przyznać się do wadliwości sprzętu, bo musiałby zapewnić sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach, czyli wysłać po prostu inny, lepszy komputer. To zwyczajne oszustwo na użytkownikach.

NIGDY NIE KUPUJ SPRZĘTU ASUSA!

#asus #serwisasus #asusrog #komputeryasus
  • 26
NIGDY NIE KUPUJ SPRZĘTU ASUSA!


@iskra-piotr:
UWAGA NIGDY NIE SŁUCHAJCIE ISKRA PIOTR
JEST JEDNYM Z MILIONÓW UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU ASUSA I MA PROBLEM A TO ZNACZY ZE CALA FIRMA JEST GOWNIANA I NIE MA MILIONOW ZADOWOLONYCH UŻYTKOWNIKÓW

@PanKracy582: To samo pomyślałem xd jakby z wykopu zebrać opinie o różnych producentach to wyszło by że żadnego nie warto kupić ( ͡° ͜ʖ ͡°) może jakiegoś noname produkowanego w
@PanKracy582: to jest generalnie problem opinii w internetach. Ludzie maja więcej zapału w narzekaniu niż chwaleniu. niewiele osób pisze, że są z czegoś zadowoleni natomiast ci niezadowoleni czy garstka osób która miała pecha chętnie dzieli się swoim niezadowoleniem ze światem całkowicie ignorując fakt że 10k osób przed nimi dokonujących zakupu produktu X w firmie X nie miało żadnych problemów
@iskra-piotr: SNSV zawsze produkowało sprzęt, który był elektro śmieciem już podczas produkcji. Jak byłem, młody i głupi to kupiłem trochę rzeczy do nich. To byla cenna lekcja.
nie miało żadnych problemów


@asdfghjkl: tylko że to zwyczajnie dlatego, ze akurat nie trafili na trudną sytuację. Dobrą firmę poznać po tym, jak radzi sobie z trudnymi sytuacjami, a jak sobie poczytamy w internecie na temat Asusa, to nie radzi sobie z tymi sytuacjami wcale. Problemem internetu jest więc to o czym mówisz, ale też z drugiej strony, że nawet jeśli 10 000 osób miało problem z serwisem, to tylko kilka