Aktywne Wpisy
LonNon +21
Lekarze to zbyt dobrze zarabiająca grupa społeczna.
Wstyd żeby taki dajmy na to endokrynolog brał za konsultację 250zł gdzie ci powie idź se pan badania zrób i tarczycę pomaca :D To jest brak po prostu etyki, ceny wymyślone z kosmosu, wyzysk polaków.
Na nfz za 5 lat prywatnie za 250zł z 5 dni.
patologia lekarska kasta
Czy np dentyści ci to już są odklejeni konkretnie,zapewne większość ma kilka tysięcy dniówki...
Inny przykład
Wstyd żeby taki dajmy na to endokrynolog brał za konsultację 250zł gdzie ci powie idź se pan badania zrób i tarczycę pomaca :D To jest brak po prostu etyki, ceny wymyślone z kosmosu, wyzysk polaków.
Na nfz za 5 lat prywatnie za 250zł z 5 dni.
patologia lekarska kasta
Czy np dentyści ci to już są odklejeni konkretnie,zapewne większość ma kilka tysięcy dniówki...
Inny przykład
Zgadzasz się?
- Tak 70.7% (157)
- Nie 29.3% (65)
Tynka02 +31
Odpalam rano wykop a tu znów jakieś gówno na tagach wybiło, macie wy ludzie jakąkolwiek godność i szacunek do samych siebie? Czy wam szczytem rozrywki jest zapłacić za to jak leją się po mordzie dwa patusy (a raczej pewnie udają)
##!$%@? #wykop
##!$%@? #wykop
Jak działa Asus:
- mam zepsuty komputer i gwarancję
- serwis nie znajduje żadnej usterki i każe sobie zapłacić
- komputera NIE DA SIĘ UŻYWAĆ po powrocie z serwisu
- kolejna wysyłka, znów nic nie znajdują i każą sobie zapłacić
- wysyłam film do Asusa, na którym ewidentnie widać, że komputer to g*wno i nie da się używać
- pracownik "pluje mi w twarz" mówiąc, że serwis znowu nie znajdzie żadnej usterki
Film, na którym wszystko widać:
https://www.youtube.com/watch?v=i069SoA6q2U
Stanowisko pracownika Asusa, który go obejrzał:
https://drive.google.com/file/d/1y1OcplvtHNzbi1MiclaoDVJhCTzLMvB1/view?usp=sharing
I teraz zastanówcie się, jakim dzbanem trzeba by było być, żeby przy tak ewidentnym uszkodzeniu uznać, że wszystko tutaj jest okej. Nie da się być takim dzbanem, trzeba być zwyczajnym oszustem!
Z innych serwisów dowiedziałem się, że na rynku nie ma części zamiennych do tego laptopa, dlatego producent robi wszystko, żeby nie przyznać się do wadliwości sprzętu, bo musiałby zapewnić sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach, czyli wysłać po prostu inny, lepszy komputer. To zwyczajne oszustwo na użytkownikach.
NIGDY NIE KUPUJ SPRZĘTU ASUSA!
#asus #serwisasus #asusrog #komputeryasus
@iskra-piotr:
UWAGA NIGDY NIE SŁUCHAJCIE ISKRA PIOTR
JEST JEDNYM Z MILIONÓW UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU ASUSA I MA PROBLEM A TO ZNACZY ZE CALA FIRMA JEST GOWNIANA I NIE MA MILIONOW ZADOWOLONYCH UŻYTKOWNIKÓW
@PanKracy582: To samo pomyślałem xd jakby z wykopu zebrać opinie o różnych producentach to wyszło by że żadnego nie warto kupić ( ͡° ͜ʖ ͡°) może jakiegoś noname produkowanego w
Komentarz usunięty przez autora
@asdfghjkl: tylko że to zwyczajnie dlatego, ze akurat nie trafili na trudną sytuację. Dobrą firmę poznać po tym, jak radzi sobie z trudnymi sytuacjami, a jak sobie poczytamy w internecie na temat Asusa, to nie radzi sobie z tymi sytuacjami wcale. Problemem internetu jest więc to o czym mówisz, ale też z drugiej strony, że nawet jeśli 10 000 osób miało problem z serwisem, to tylko kilka