Wpis z mikrobloga

@ntdc: zakupiłem to auto jako demo salonowe z przebiegiem ok. 8000km, wyszło mnie wtedy ok. 240k cebulionów. zadowolony byłem strasznie, to jest chyba najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem jeśli chodzi o bezawaryjność. zestrojenie silnika 3.0 R6 i skrzyni ZF8 było idealne. sprzedałem po trzech latach przy przebiegu niecałe 50k.

miałem w sumie jeden problem, z którym pojechałem do ASO - czasem nie wyłączał się wentylator chłodnicy i jak raz się włączył,
Pobierz jceel - @ntdc: zakupiłem to auto jako demo salonowe z przebiegiem ok. 8000km, wyszło ...
źródło: comment_1617219750oN9MQHhJuGsKSWBjZarZiH.jpg
@zortabla_rt:

Ok poczytam, dzięki.

@jceel:

Piękną sztukę miałeś - ja coś "uboższego" chciałem kupić (w budżecie 50K), ciekawe jak z tymi R4 jednostkami.
Myślałem o dieslu 163 konnym (sporo tras będę robił). Miłego!
320d 163hp lub 184hp to wszystko to samo, tylko 163hp jest zdławiony softem.


@ntdc: nie słuchaj złotych mądrości @bruhh. To że oznaczenie kodowe silnika jest takie samo wcale nie znaczy, że to jest dokładnie ta sama jednostka różniąca się tylko i wyłącznie softem. To jest mit. Silniki często różnią się zastosowanymi tłokami, pierścieniami. Co więcej zdarza się, że nawet średnica wału napędowego może się różnić (tak jest np. z silnikiem
@hyperlink panewki też wypada wymienić. Poza tym to pali tyle co 435/440 zrobiona na 400km. Kultura pracy nie istnieje a ceny aut z tym motorem spadają szybciej niż kurs PLN.
@osdpl: Słyszałem o jednym przypadku żeby komuś się panewka przekręciła. Nie jest to jakieś nagminne. Z tym spalaniem to troszkę przesadzasz, ale faktycznie do silników ekonomicznych to to nie należy.
@hyperlink nie przesadzam. 435/440 pokopane na ok 400 kuca pala w mieście między 10 a 15 zależnie od stylu jazdy. N20 pala podobnie - mówię o cyklu miejskim nie mieszanym. Panewki się zużywają i warto wymienić przy 150kkm. Ogólnie bmw nie miało nigdy dobrych benzyn r4. Nawet stare m40 już miały problemy. Dopiero coś sensownego zrobili od ok 2016 czyli b48.
Przy 160 trasa ww r6 łyka ok 9. R4 tak się
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hyperlink: ale w tym przypadku tak jest, te auta różnią się tylko softem: silnika oraz skrzyni biegów oraz drobnostkami w układzie napędowym. ED zawsze startuje np w trybie eco mode i ma zupełnie inny shiftmap. Silnik też w zupełnie inny sposób oddaje moment i moc na cały układ napędowy, linia momentu jest bardzo łagodna. Auto z fabryki było wypuszczane na innych kołach niż 320d żeby zmniejszyć opory. Osprzęt 1:1 taki sam,
@bruhh: Z tego co się orientuje to jednak 316d i 318d miały to samo, a już 320d było trochę inne. Dlatego 316d można odblokować do 318d spokojnie + dokręcić do ok. 320d