Wpis z mikrobloga

Mirki, nurtuje mnie takie pytanie.
Zamawiam z hurtowni x produkt w liczbie 100 sztuk.
Sprzedaję następnie te 100 sztuk towaru i 5 z nich jest wadliwe, klient oczekuje zwrotu pieniędzy. Mówimy tu o towarze wartości około 2000 zł/szt.
Jak rozwiązać taką sytuację, reklamacja w hurtowni powinna być możliwa?
#handel #import #allegro mały #biznes #ecommerce
  • 8
  • Odpowiedz
reklamacja w hurtowni powinna być możliwa?


@ranny: rękojmia, gwarancja, inna umowa. Wszystko do dogadania, w końcu robicie B2B i obie strony są profesjonalistami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@FirstOfHisName: myśle, ze jako drobny sprzedawca mam małe szanse na kontakt bezpośrednio z producentem w Chinach i rozwiązanie takiej sytuacji niestety. Plus koszta wysyłki itd.
  • Odpowiedz
@Wychwalany: a właśnie nie jest tak, ze kupując towar w b2b lub po prostu na fakturę na firmę jest on wyłączony z gwarancji i możliwości zwrotu? Kojarzę taki zapis, jak brałem ostatnio sprzęt w x-kom
  • Odpowiedz