Wpis z mikrobloga

Na pewno poprawili trochę AI przeciwników - zachowują się bardziej dynamicznie, więcej chodzą i flankują. Gdy gracz się ukryje z daleka przechodzą w tryb poszukiwania. Udało mi się tak załatwić gościa, oddalająć się trochę z miejsca akcji i okrążając go w skradaniu od tylu.

#cyberpunk2077
  • 6
  • Odpowiedz
@pablo397: jak zablokujesz droge samochodem to samochody dalej stoja zamiast cie ominac, juz w GTA3 to lepiej wygladalo, wiadomo smaczek ale psuje troche imersje gry, chociaz fakt w koncu mozna ukonczyc misje z Dilama czy jak mu tam bylo. Wiec jakies poprawki wprowadzili
  • Odpowiedz
@Konigstiger44: na pewno reaguja na odległość od gracza - jak uciekałem daleko to zbliżali się szerokim wachlarzem ostrzeliwując mnie z różnych strony, jak podbiegłem bliżej to rozbiegli się po kątach szukając osłony, wycofywali się ostrzeliwując się, widziałem jak gość pobiegł za osłonę przeładować pistolet i wychylał się tylko trochę strzelając.

na bank nie było to tak dynamiczne wcześniej
  • Odpowiedz