Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dobra mirki kupiliśmy różowej nowe auto i chce wymienić filtr powietrza i kabinowy na co zwrócić uwagę przy zakupie? Nie znam się na tym ale wymienię bez problemu (filmiki na yt obejrzane XD) czym się różnią filtry za 30 zł od tych za 100zł? Wiadomo że jak kabinowy to będę brał węglowy, a powietrza zwykły, nie żaden stożek chociaż kusi. Z góry dzięki za pomoc
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody
  • 16
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mzil: no i jeszcze pytanie co dam radę wymienić z takich podstawowych rzecz przy użyciu śrubokręta i nie musząc się zbytnio gimnastykować bo jest laikiem mechaniki?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Mzil: jak "nowe używane" to do wymiany na start:
Rozrząd z pompą wody
Olej z filtrem
Filtr paliwa
Płyn hamulcowy i chłodniczy

Ew do tego:
Świece
Olej w skrzyni

Przy okazji warto zobaczyć w jakim stanie jest przepustnica i ją wyczyścić
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@_kapsel: rozrząd zrobiony 3,5k km temu, reszta z tego co napisałeś nie licząc płynu hamulcowego, chłodniczego i płynu w skrzyni też zrobione w tym samym czasie
@typowy_lobuz: golfa 6 XD
  • Odpowiedz
@typowy_lobuz: Efektem takiej wymiany w "zwykłym" aucie bez robienia niczego innego może być jedynie dziwne buczenie i spadek często i tak małej mocy XD

czym się różnią filtry za 30 zł od tych za 100zł?


@Mzil: Kabinowy i powietrza? W mojej opinii to niczym, ja kupowałem te filtry z Filtrona, kabinowy węglowy również i są OK, ale coś jeszcze tańszego od Filtrona nie bierz bo np. może nie do końca
  • Odpowiedz
aucie bez robienia niczego innego może być jedynie dziwne buczenie i spadek często i tak małej mocy XD


@vertical: @Mzil: Do tego te bardziej przepływowe filtry zwykle przepuszczają więcej syfu i te nasączane olejem jeszcze skracają życie przepływomierza.
biskup2k - > aucie bez robienia niczego innego może być jedynie dziwne buczenie i spa...
  • Odpowiedz